از دانلود نرم‌افزار اسکن متن حرفه‌ای تا بازی ستاره‌های فوتبال برای اندروید

در بسته هفتگی دریچه (شماره 201)، بهترین نرم افزارهای هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود WhatsApp Messenger 2.18.86 ؛ برنامه مسنجر واتس آپ
پیام رسان WhatsApp Messenger یکی از بهترین نرم افزار های مسنجر برای تماس صوتی رایگان، ارسال و دریافت تصویر، متن و پیام صوتی است که برای سیستم عامل های ویندوز، آیفون و اندروید عرضه شده است. توسط WhatsApp می‌توانید از هر کجای دنیا که هستید تنها با اتصال به شبکه اینترنت برای دوستان خود پیام صوتی، تصویری و پیام متنی ارسال کنید.
دانلود Microsoft Office Lens 16.0.9029 برنامه اسکن متن
نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens
 

دانلود VLC for Android 3.0.4 ؛ پخش کننده صوتی و تصویری اندروید

VLC for Android یکی از پلیرهای معروف کامپیوتری است که این بار پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری را در تلفن همراهتان امکان پذیر می کند.

نرم افزار VLC for Android در هنگام پخش فیلم ها امکان چرخش زاویه را به کاربران می دهد و شما می توانید در زوایای مختلف فیلم در حال پخش را مشاهده کنید.

 دانلود VLC 2.1.13؛ پلیر قدرتمند و پرطرفدار برای اندروید و Ios

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود شیر ایت SHAREit 4.0.48 ؛ بهترین برنامه ارسال و دریافت فایل با وای فای

کاربران دستگاه های هوشمند با ظهور نرم افزاری انتقال سریع فایل از طریق وای فای دیگر فناوری بلوتوث را برای انتقال فایل تقریبا کنار گذاشته اند. معروف ترین نرم افزار انتقال سریع فایل در بین ما ایرانی ها زاپیا است اما این نرم افزار همیشه سایه رقیب قدرتمندی را محصول شرکت معروف لنوو Lenovo بر سرخود حس کرده است که SHAREit نام دارد. نرم افزار SHAREit سریع ترین ابزار انتقال فایل چندسکویی (کراس پلت فرم) در جهان است.

دانلود Any.do To-do List & Task List Premium 4.9.1.2 - برنامه لیست انجام کارهای روزانه

برنامه ریزی روزانه یک امر مسلم برای انسان های موفق است، اگر میخواهید شما نیز به یک انسان موفق تبدیل شوید برنامه ریزی روزانه مناسب داشته باشید.

برای انجام برنامه ریزی مناسب و دقیق ما پرطرفدارترین نرم افزار برنامه ریزی یعنی Any.DO To-do & Task List premium را پیشنهاد میکنیم.


دانلود Any.do To-do List  برای اندروید و ios ؛ بهترین نرم افزار برنامه ریزی کارها

دانلود Infinite Painter FULL v6.1.37 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده باشد که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.

دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی

دانلود آفیس سوئیت 9.3.1 OfficeSuite Pro + PDF؛ قدرتمندترین نرم‌افزار آفیس با پشتبانی از زبان فارسی

بدون اغراق یکی از بهترین نرم افزار های آفیس برای آندروید را باید OfficeSuite Pro + PDF دانست. توسط این برنامه می توان به ویرایش، مشاهده و اشتراک گذاری فایل های word، اکسل، پاورپوینت و همچنین اضافه کردن فایل های pdf به گوشی خود پرداخت.

امکان جستجوی فایل و همچنین فیلتر کردن برخی فرمت ها جهت یافتن سریعتر فرمت مورد نظر، از ویژگی های این برنامه است. OfficeSuite Pro همچنین از فرمت های ZIP، RTF و EML پشتیبانی می کند. با این برنامه امکان ذخیره سازی مستقیم فایل ورد در Google Docs و نیز کار با ایمیل نظیر مشاهده و ارسال نامه با قابلیت چسباندن فایل، میسر است.

 
دانلود آفیس سوئیت 9.0.8800 OfficeSuite Pro + PDF برای اندروید ؛ قدرتمندترین آفیس اندروید با پشتبانی از زبان فارسی و PDF
 

دانلود Soccer Stars 3.10.0 ؛ بازی ستاره‌های فوتبال

امروزه بازی های آنلاین در میان مخاطبان طرافداران بسیاری پیدا کرده اند. این بازی ها به دلیل ماهیت اجتماعی که دارند برای کاربران جذاب هستند. بازی Soccer Stars نیز از این قبیل بازی ها است که توانسته با گیم پلی بسیار جذاب خودش گیمرهای بسیاری را به خود جذب کند.
 
دانلود Soccer Stars 3.8.1 – بازی ستاره های فوتبال

دانلود Dual SIM Selector PRO 2.8.5.2 ؛ نرم افزار گوشی های دو سیم کارته اندروید
 
Dual SIM Selector PRO  یک برنامه کاربردی برای گوشی های دو سیم کارته است. با این برنامه کاربردی شما می توانید در تمامی نرم افزار های دیالر از دو سیم کارت خود استفاده نمایید. در واقع در تمامی برنامه های شماره گیر که قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را ندارند استفاده نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک واقع شده است. بر اساس قوانین یکی از سیم کارت ها را در شماره گیر انتخاب کرده و به راحتی با دوستان خود تماس گرفته و با آن ها در ارتباط باشید.

برنامه مدیریت گوشی های دو سیم کارت Dual SIM Selector

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود VideoShow Pro – Video Editor 7.7.3 ؛ برنامه ویرایش ویدیو

VideoShow یک نرم افزار قدرتمندرترین جهت ویرایش ویدیو در گوشی های هوشمند است. به‌وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدیوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید. نرم افزار VideoShow در گوگل پلی حدود 3 میلیون بار دانلود شده است و توانسته نمره عالی 4.5 از را نیز کسب کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار