ضرورت بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی

نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی گفت: باید تولید داخلی را بالاببریم و مردم نیز کالای داخلی  مصرف کنند که این امر باعث اشتغال و رونق تولید در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سید راضی نوری، نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر بخواهیم چهارچوب اقتصاد مقاومتی را عملیاتی بکنیم باید کالای ایرانی را مصرف کنیم زیرا مصرف کالای ایرانی می تواند موجب افزایش هر چه بیشتر تولید و اشتغال شود و مسایل و مشکلاتی از جمله بیکاری و ناهنجاری ها را در جامعه کم کند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم اقتصاد مقاومتی را به تمام معنا پیاده کنیم باید تولید داخلی را بالاببریم و مردم نیز کالای داخلی را مصرف کنند و این امر باعث اشتغال و رونق تولید در جامعه می شود.

نوری عنوان داشت: امیدواریم با بالابردن کیفیت کالای داخلی شعار امسال رهبر معظم انقلاب را عملیاتی و به عنوان یک تکلیف شرعی و میهنی مد نظر خود قرار دهیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: باید جلوی قاچاق و ورود کالاهای خارجی گرفته شود و از دولت انتظار داریم به صورت جدی جلوی ورود قاچاق را بگیرد چرا که کشورهای غربی به خاطر اینکه دیگر کشورها را به خود وابسته کنند، فرهنگ مصرف را تبلیغ و آن را در جوامع دیگر نهادینه می کنند.

 انتهای پیام/م

رونق تولید واشتغال در سال جدید

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.