امام جمعه موقت اهواز:

سال جدید باید سال تبلیغ کالای داخلی باشد

  امام جمعه موقت اهواز گفت: سال جدید باید سال تبلیغ کالای داخلی باشد و دولت و مردم به ویژه بسیجیان، اساتید، مربیان، کارگران و کارمندان مخاطب اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت:  سال جدید باید سال تبلیغ کالای داخلی باشد و دولت و مردم به ویژه بسیجیان، اساتید، مربیان، کارگران و کارمندان مخاطب اصلی فرمایش رهبر معظم انقلاب هستند.

وی افزود:  در راستای  نامگذاری سال 1397 با عنوان حمایت از کالای ایرانی توسط رهبر معظم انقلاب دولت باید حمایت کند و تولید کننده نیز کیفیت را ارتقا و قیمت را کاهش دهد و مصرف کننده نیز تا حدی کوتاه آید.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی عنوان کرد: باید به تولیدات داخلی در هر حوزه ای توجه کنیم و این موضوع باید در تمام مراکز آموزشی، ادارات و مساجد ترویج شود و نهادها و ارگان ها از جمله استانداری، فرمانداری ها و شهرداری ها حمایت از کالای ایرانی را به عنوان استراتژی سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: باید توصیه های رهبرمعظم انقلاب را نصب العین خود قرار دهیم و در راه ولایت فقیه گام برداریم.

وی افزود: باید با برخی کشف حجاب ها برخورد جدی شود و نیروهای انقلابی باید توطئه کشف حجاب که با خط دهی شبکه های ماهواره ای ایجاد شده را در نطفه خفه کنند چرا که ریشه بسیاری از طلاق ها و اعتیادها همین بی بند و باری ها است.

 انتهای پیام/م

حمایت از کالای ایرانی در سال جاری

برچسب ها: نماز جمعه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.