امام جمعه گرگان:

حمایت از کالای ایرانی لازمه پیشرفت کشور

نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان گفت: لازمه پیشرفت کشور و تحقق شعار سال دولت و مردم و تولیدکنندگان باید دست در دست هم دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان در نماز وحدت آفرین جمعه به سخنان رهبری اشاره کرد و افزود: اگر به پیشرفت کشور علاقه مندیم باید کالای ایرانی را استفاده کنیم و ایران نباید دروازه ورود کالا‌های خارجی باشد تا کارخانه‌ها تعطیل و کارگران ما بیکارشوند.

آیت الله نور مفیدی گفت: برای تحقق شعار امسال نیازمند حمایت دولت، مردم و سرمایه گذران از کالا‌های ایرانی هستند.
 
وی اضافه کرد: همچنین برای مردم باید خرید از کالای ایرانی فرهنگ سازی، دولت با کاهش کارمزد‌ها و نظارت‌ها و تولیدکنندگان با تولید بهتر و با کیفیت‌تر بازار داخلی را دردست گیرند و همچنین بتوانند با تولیدات بهتر وارد بازار جهانی شوند.

آیت الله نورمفیدی به سالروز حمله ال سعود به کشور یمن هم اشاره کرد و گفت: ۶ فروردین سالروز حمله نظام عربستان سعودی به کشور یمن است جنگی که دلیلش مربوط مردم یمن بود و دخلی به کشور‌های دیگر نداشت که با حمایت کشور‌های استعمارگر انگلیس و امریکا در کشور یمن نسل کشی می‌شود.

وی ادامه داد: براساس آمار از ابتدای جنگ تا کنون ۱۳ هزارو ۶۰۳ نفر از مردم بی گناه یمن کشته شدند که ۲ هزار و ۸۸۷ نفر آن کودک هستند.

آیت الله نور مفیدی افزود: هر چند مردم آزاده عالم در غرب و شرق از جنایات کشور‌های به اصطلاح مدافع حقوق بشر آگاه هستند و حقیقت را می‌دانند.

نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در پایان به سالروز حمله نظام شاهنشاهی رضاخان به مدرسه فیضیه قم هم اشاره کرد.

انتهای پیام /گ/ق
 
 

لازمه پیشرفت کشور حمایت از کالای ایرانی است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.