اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است

امام جمعه موقت ایوان گفت: از نظر مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است و مسئولین باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

 اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلامحجت الاسلام احمدیان امام جمعه موقت ایوان با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: از نظر مقام معظم رهبری اقتصاد و معیشت مسئله اصلی کشور است و مسئولین باید تلاش خود را مضاعف کنند و به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت ایوان افزود: یکی از ظرفیت های امروز جامعه ما جوانان دانش آموخته است که ظرفیت گرانبهایی برای کشور است و باید برای این سرمایه عظیم فرصت اشتغال پیدا کرد .

حجت الاسلام احمدیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مشهد گفت: موانع پیشرفت کشور کم کاری برخی مسئولین, گرفتار جناح بازی و قبیله گرایی آنها و نیز اشرافی گری است که همه اینها اشتباه و غلط است.

حجت الاسلام احمدیان افزود: اگر راهکارها و مواضع مورد نظر رهبری را مدنظر قرار دهیم کشور پیشرفت خواهد کرد و مشکلات حل می شوند.

حجت الاسلام احمدیان از تلاش های فرماندار شهرستان و شهردار ایوان در پیگیری برای راه اندازی کارخانه آسفالت در جهت حل مشکلات عمران شهر تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ع

صحبت های امام جمعه ایوان در اولین نماز جمعه سال 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.