جانشین معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی:

طرح نوروزی ناجا به کاهش تصادفات ختم خواهد شد

جانشین معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت : طرح نوروزی ناجا به کاهش تصادفات جاده‌ای منجر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار ابراهیم کریمی جانشین معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی در بازدید از محل‌های استقرار نیروی انتظامی شاهرود در طرح نوروزی با اشاره به اجرای این طرح در سراسر کشور از روز ۲۴ اسفندماه سال گذشته گفت : اجرای طرح نوروزی ناجا به کاهش تصادفات ختم خواهد شد چراکه در این طرح نظارت بر تردد خودروها، اعمال قانون خاطیان قوانین رانندگی، راهنمایی رانندگان و استراحت رانندگان و ادامه رانندگی به‌خوبی دیده‌شده است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های طرح نوروزی در شاهرود مانند سایر نقاط استان سمنان، خدمت به زوار امام رضا(ع) است که این امر اجر معنوی اجرای طرح‌های نوروزی را نیز به همراه دارد.

کریمی تصریح کرد: خوشبختانه طبق گزارش‌ها و بازدیدهای صورت گرفته طرح نوروزی ناجا در شاهرود به‌خوبی با حضور مأموران پلیس در دست اجرا است که این امر جای تقدیر دارد.

جانشین معاونت وظیفه عمومی ناجا گفت: نیروی انتظامی در اجرای طرح نوروزی حفظ امنیت جامعه از جمله مقابله با سرقت‌ها و جرائم احتمالی و همچنین حفظ امنیت راه‌ها در راستای نظارت بر ترافیک و تردد خودروها را بر عهده دارد که در دو حوزه درون‌شهری و برون‌شهری اقدامات ناجا درخور توجه بوده است.

انتهای پیام / ه

بازدید جانشین معاونت وظیفه عمومی نیروی انتظامی از محل‌های استقرار نیروی انتظامی شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار