افزایش اسکان گردشگران در بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: طی پنج روز گذشته تعداد گردشگران و اسکان آنان در استان بوشهر نسبت به سال قبل ۸ درصد افزایش دارد.

افزایش اسکان گردشگران در بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ناصر امیرزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر  با بیان اینکه این استان از آب و هوای بهاری برخوردار است اظهار داشت: شرایط مناسب آب و هوایی و ظرفیت‌های ویژه گردشگری سبب شده که شاهد مسافرت گردشگران به جای جای استان بوشهر باشیم.

وی ساحل زیبای خلیج فارس ، بنا‌های تاریخی، مواهب طبیعی کوهستان، جنگل، دشت، زیارتگاه‌های متعدد و دیگر قابلیت‌ها را عامل سفر گردشگران به استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: سال قبل در مجموع بیش از ۶.۱ میلیون نفر گردشگر در ایام نوروز به استان مسافرت کردند و اسکان یافتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش حضور مسافران نوروزی در استان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در پنج روز گذشته تعداد گردشگران و اسکان آنان در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش دارد.

امیرزاده از اشغال تمامی هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مدارس و کمپ‌های گردشگری در شهر‌های مختلف استان خبر داد و بیان کرد: ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در تمامی اقامتگاه‌ها تکمیل شده و برای آرامش و آسایش مسافران، شهرداران در نقاط مختلف از جمله شهر‌های ساحلی کمپ‌های جدید اسکان تدارک و راه‌اندازی می‌کنند.

وی از حضور گردشگران در روستا‌های زیبای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای استفاده گردشگران از مواهب طبیعی و ظرفیت گردشگری روستا‌های استان بوشهر ۱۱ اقامتگاه بوم گردی در روستا‌های این استان تجهیز و راه‌اندازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از برگزاری جشن نوروزگاهی در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال گردشگران از طرح‌های نوروزگاهی امسال این جشن نسبت به نوروز گذشته ۲ برابر شده و از ۷ به ۱۵ نوروزگاه افزایش یافته است.

امیرزاده با بیان اینکه امشب نخستین جشن نوروزگاهی در عمارت دهدشتی در بافت تاریخی بوشهر برگزار می‌شود، افزود: نوروز امسال ۱۵ جشن نوروزگاهی در شهر‌های مختلف استان ایجاد می‌شود تا گردشگران با سنت‌ها و آیین‌های مردم مناطق مختلف استان آشنا شوند.

انتهای پیام/ف

افزایش ۸ درصدی اسکان گردشگران در بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.