رونق اشتغال با حمایت از کالای ایرانی

استاندار خوزستان گفت: هرچه تقاضا برای خرید کالای داخلی بالا رود تولید کالای داخلی بیشترخواهد شد و اشتغال بیشتری به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی،  استاندار خوزستان بیان داشت: ازسال های قبل کمیته ای برای استفاده از کالای ایرانی و تولیدات استان در استانداری تشکیل شده و طبق رصد و بررسی ها ، 65درصد خرید ادارات استانی از کالای های داخل استان است ومرتب این کمیته درحال رصد است.

وی افزود: باید از کالای ایرانی حمایت کنیم و این پیام و شعار سال رهبری ادامه شعارهای سال های گذشته است و اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی متکی بر درون و تولید داخل است که منجر به تولید و اشتغال می شود و حمایت ازکالای ایرانی درهمین راستاست.

شریعتی عنوان کرد: وقتی از کالای ایرانی حمایت بشود یعنی تقاضا برای کالای ایرانی زیاد است و وقتی تقاضا زیاد بشود تولید کننده وادار به تولید، توسعه، اشتغال بیشتر ، و یا راه اندازی کارخانجات جدید و بیشتر می شود و در ادامه هرچه تقاضا برای خرید کالای داخلی بیشتر داشته باشیم تولید و کالای ایرانی بیشترخواهد شد و اشتغال بیشتری خواهد شد.

استاندار خوزستان گفت: این موضوع حلقه های یک زنجیر هستند و ما باید در این مسیر گام برداریم و باید تولید داخل را بیشتر و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی بکنیم و اشتغال موثری و جدی تری در کشور و خوزستان فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

اشتغال بیشتر در گرو خرید از کالای ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.