خدمت صادقانه، بی منت و رفتار مناسب از اولویت‌های طرح نوروزی پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از آمادگی پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  : در راستای شعار نوروزی پلیس (آرامش بهاری بانظم و امنیت) سرو قامتان نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز امسال از هر نظر آماده حفظ نظم و آرامش هستند و انتظامی شهرستان زابل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با آمادگی کامل و بکارگیری تمام توان سعی دارند محیطی امن و آرام را برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی ایجاد کنند.

وی افزود: طرح نوروزی جلوه تمام عیاری از خدمت رسانی پلیس به جامعه است، همه دستگاه‌ها باید با کمک و استقبال از مردم، نوروز را برای گردشگران به یک خاطره خوش تبدیل کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مهمترین نیاز‌های انسان است، تصریح کرد: خدمت بی منت و رفتار مناسب از اولویت‌های طرح نوروزی پلیس زابل است و نیروی انتظامی همه توان خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم به کار می‌برد، ضمن اینکه توجه به هشدار‌های پلیسی و رعایت قوانین، خواسته پلیس از مردم است.

سرهنگ غلامرضا نجابت از تعامل و همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی ایستگاه‌های پلیس و ماموران مستقر در میادین، خیابان‌ها و معابر عمومی آماده خدمت رسانی در تعطیلات نوروزی می‌باشند.

انتهای پیام/گ

خدمات پلیس در ایام نوروز در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار