پرهیز از خطر،آرامش درسفر همگام با پلیس راهور ایلام

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:شعارترافیکی پلیس راهور برای دومین سال متوالی پرهیزازخطر، آرامش درسفر است.

 پرهیز از خطر،آرامش درسفر همگام با پلیس راهوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  اظهار کرد: تنها در سایه دوری جستن از حرکات مخاطره آمیز رانندگی است که می توان سفری توام با آرامش تجربه کرد.

وی گفت: معابر استان به واسطه ساختارهای نامناسب ، بخشنده نبوده و کوچکترین خطای رانندگی را به سخت ترین حالت ممکن مجازات می کنند.

سرهنگ ناصری تصریح کرد:براساس برآوردهای آماری پیش بینی می شود امسال بیش از ۱۵ میلیون خانوار در کشور به سفر بروند که بایستی ما هم آمادگی ارائه خدمات به بخشی از این مسافران را داشته باشیم.

ناصری بابیان اینکه با شروع سال نو بار ترافیکی هسته مرکزی شهرها کاهش یافته و به سمت مبادی ورودی و خروجی هدایت شده افزود : پلیس راهور نیز تغییر راهبرد داده و تمام توان خود را برای روانسازی ترافیک را در این نقاط متمرکز خواهد کرد .

رئیس پلیس راهور استان افزود : حجم ترددها در معابر درونشهری شهرهای زیارتی استان درحال افزایش است و براین اساس از رانندگان خواست از هرگونه توقف غیر مجاز که موجب ترافیک و اختلال در تردد در اطراف بقاع متبرکه می شودخودداری کنند.

 

انتهای پیام/ع

شعار سال 97 پلیس راهور استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.