ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین در جاده‌های سوادکوه وهراز

آمدوشد انواع کشنده‌های سنگین امروز در جاده‌های هراز وسوادکوه ممنوع شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز ۹۷ و به منظور افزایش ظرفیت رفت و آمد در جاده‌های مازندران، محدودیت رفت و آمد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر در جاده هراز ممنوع است، افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ و روز‌های ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: در جاده سوادکوه نیز رفت و آمد انواع تریلر ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های ۱۰ و ۱۷ فروردین ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در جاده چالوس ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد روز‌های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است، افزود: این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز‌های ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع و این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روز‌ها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.

وی افزود: افزود: رانندگان با رعایت قوانین و فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی، سلامت سفر نوروزی خود و سرنشینان را تضمین می‌کنند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار