امواج بارشی آسمان کردستان را فرا گرفت

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان ازورود موج جدید بارشی به آسمان استان خبردادو گفت: فعالیت این موج بارشی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

امواج بارشی آسمان کردستان را فرا گرفتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، چاره خواه رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: موجی جدید بارشی که از اواخر روز پنجشنبه (۹ فروردین) از نواحی غربی وارد آسمان استان شده با خود بارش رگبار باران و وزش باد به همراه داشته است.

وی با اشاره به اینکه این امواج بارشی تا روز شنبه هفته آینده استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد٬ افزود: ورود این امواج بارشی در کردستان با وزش باد نسبتا' شدید همراه است و وزش باد تا اواخر امروز جمعه تداوم خواهد داشت.

چاره خواه بیان کرد: طبق گزارش ایستگاه هواشناسی میزان بارش هادر ۲۴ ساعت گذشته در سنندج با ۱/۰ میلیمتر ٬سقز ۱۴/٩ ٬بیجار ۰ ٬زرینه ۲/۶ ٬مریوان ۴۱/٩ ٬قروه ٣/٣ ٬بانه ۲۵/٨ ٬هزارکانیان ۷/٢ و کامیاران ۲/۱ میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: موجی از گرد و خاک که در بیابان‌های مصر، شمال عراق و سوریه تشکیل شده دیروز وارد مناطق غرب کشور شده که این موج گرد و غبار تا پایان هفته جاری کردستان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و موجب ناسالم شدن کیفیت هوا و کاهش دید افقی می‌شود.

انتهای پیام/ م

هوای استان کردستان بارانی شد

برچسب ها: نوروز 97 ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.