توزیع کیسه زباله در روز طبیعت توسط شهرداری سنندج

شهردار سنندج گفت: با توجه به فرا رسیدن روز طبیعت و ضرورت حفاظت از محیط زیست شهرداری این شهر اقدام به توزیع ۱۰ هزار کیسه زباله کرده است.

توزیع کیسه زباله در روز طبیعت توسط شهرداری سنندجبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت صیدی شهردارسنندج صبح امروز در جریان آغاز توزیع این کیسه‌های زباله در خروجی‌های شهر سنندج، گفت: این سازمان با هدف جمع آوری زباله‌های در روز طبیعت برنامه ریزی‌های لازم تمهیدات ویژه‌ای را صورت داده است.
وی از توزیع ۱۰ هزار نایلون زباله درپارک‌ها و خروجی‌های سطح شهر در روز طبیعت خبر داد و افزود: نیرو‌های خدمات شهری مناطق سه گانه از ساعت‌های اولیه روز ۱۳ فروردین اقدام به توزیع این کرده اند.
شهردارسنندج بیان کرد: کامیون حمل زباله هم از بعدازظهر روز ۱۳ فروردین در ورودی‌های سطح شهر مستقر می‌شود تا در بازگشت شهروندان زباله‌های جمع آوری شده را از همشهریان تحویل بگیرد.

صیدی عنوان کرد: بروشور‌های هم در خصوص اهمیت و رعایت نکاتی در خصوص حفاظت از طبیعت چاپ شده و همراه با نایلون‌های زباله در ورودی‌ها توزیع خواهد شد.

وی گفت: انتظار می‌رود شهروندان در روز طبیعت علاوه بر اینکه هیج زباله را در طبیعت رها نکنند نسبت به جمع آوری زباله‌های موجود در طبیعت هم اقدام کنند و سهمی بزرگ در پاکیزه نگداشتن طبیعت داشته باشند.
انتهای پیام/ م.

توزیع کیسه زباله درروز طبیعت درسنندج

برچسب ها: محیط زیست ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.