استقرار ۴ اکیپ ثابت آتش‌نشانی در روز طبیعت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استقرار چهار اکیپ ثابت آتش‌نشانی در روز طبیعت خبر داد.

استقرار ۴ اکیپ ثابت آتش‌نشانی در روز طبیعتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سهیل فضل‌وزیری سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت:بر اساس رسم دیرینه هر ساله در آخرین روز از تعطیلات نوروز شهروندان به دامن طبیعت روی می‌آورند که در این روز به علت برخی سهل‌انگاری‌ها شاهد رخ دادن حوادث متفاوتی هستیم.

وی افزود:در همین راستا و به منظور امدادرسانی سریع در مواقع بروز حوادث احتمالی این سازمان تمهیدات ویژه‌ای را در این خصوص اندیشیده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: مارگزیدگی، غرق شدن و سقوط از پرتگاه و از بالای درختان از جمله مهم‌ترین حوادثی است که متاسفانه به علت رعایت نکردن نکات ایمنی در روز طبیعت رخ خواهد داد.

وی از استقرار چهار اکیپ ثابت آتش‌نشانی در روز طبیعت خبر داد و گفت: سه اکیپ از آتش‌نشانان این سازمان در ورودی‌های سطح شهر و یک اکیپ هم در میدان گاز سنندج مستقر هستند.

فضل‌وزیری اعلام کرد: علاوه بر اکیپ‌های ثابت آتش‌نشانی، تیم‌های عملیاتی این سازمان در هشت ایستگاه سطح شهر و نواحی منفصل در آماده باش کامل هستند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد: خاموش نکردن ته سیگار و ذغال روشن می‌تواند موجب وقوع آتش‌سوزی گسترده شود بنابراین شهروندان درهنگام درست کردن غذا از خاموش کردن زغال اطمینان لازم را حاصل کند.

فضل‌وزیری خطاب به شهروندان عنوان کرد: مردم از روشن کردن آتش زیر دکل‌های فشار قوی برق، روشن کردن چراغ‌های خوارک‌پزی نزدیک چادر و از رفتن کودکان در کنار رودخانه‌های پر آب خوداری کنند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج در پایان گفت: مردم در صورت امکان یک دستگاه کپسول خاموش کننده آتش و همچنین لوازم کمک‌های اولیه را بهمراه داشته باشند.

انتهای پیام/ م

استقرار اکیپ ثابت آتش‌نشانی در روز طبیعت

 

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.