رئیس شورای شهر خرم‌آباد خبر داد؛

نوروز ۹۷ حضور گردشگران در خرم‌آباد بی‌سابقه بود/ زیرساخت مناسب گردشگری ایجاد شود

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت:باید برای سال‌های بعدی به فکر ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بهتر گردشگری باشیم.

اردشیر دریکوند، رئیس شورای شهر خرم‌آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستانگفت: از حدود یک ماه پیش از نوروز، ستاد نوروزی در شهرداری خرم‌آباد تشکیل شد تا ارائه خدمات به مسافران نوروزی به شکل هرچه بهتر انجام شود که در این راستا چهار نقطه شهر خرم‌آباد برای اسکان مسافران در ایام نوروز در نظر گرفته شد.

وی افزود: تا جایی که امکانات وجود داشت در ستادهای اسکان شهرداری برای مسافران چادر و وسایل گرمایشی نیز در حد بضاعت در نظر گرفته شد.

در نوروز ۹۷ حضور گردشگران نوروزی در خرم‌آباد بی‌سابقه بود / زیرساخت مناسب گردشگری در خرم آباد ایجاد شود

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: بر اساس آمار و بررسی‌های صورت گرفته در نوروز ۹۷، شاهد حضور بسیار خوب گردشگران در خرم‌آباد بودیم و به نوعی این استقبال بی‌سابقه بوده است که این وظیفه شهرداری را برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران در سال‌های آینده سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه به‌منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی چند سالن ورزشی و چند مسجد نیز در شهر خرم‌آباد جهت اسکان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: این استقبال خوب گردشگران از حضور در شهر خرم‌آباد ایجاد می‌کند که برای سال‌های بعدی به فکر ایجاد زیرساخت‌های مناسب و بهتر گردشگری باشیم.

دریکوند گفت:در سال ۹۷ باید یک سری امتیازات برای حضور سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در خرم‌آباد در نظر گرفته شود که ما در شورای شهر خرم‌آباد اعلام می‌کنیم ضمن حمایت کامل از سرمایه‌گذاران شرایط را برای حضور آن‌ها فراهم خواهیم کرد.

وی یادآور شد: برای تبدیل شدن خرم‌آباد به مقصد دائم گردشگری باید برنامه‌ریزی درست و مناسبی جهت ساماندهی و ساخت زیرساخت‌ها داشته باشیم.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: در این راستا مدیریت ارشد استان و کلیه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و شرایط را برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل کنند.

انتهای پیام/د

حضور گردشگران نوروزی در خرم‌آباد بی‌سابقه بود

برچسب ها: گردشگری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار