هم‌زمان با عید مبعث؛

قرعه کشی جوایز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم

جوایز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ٢٥ فروردین هم‌زمان با عیدمبعث قرعه‌کشی می‌شود.

مهدی احمدی رئیس گروه قران و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  با اشاره به جوایز برگزیدگان این آزمون، گفت: آزمون حفظ و مفاهیم قرآن امسال به همت معاونت قران و عترت ارشاد و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه با حضور بیش از ۱۷ هزار نفر در استان فارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون‌ها در مراحل و رشته‌های مختلفی پیش‌بینی شده بود، افزود: آزمون مرحله کتبی ١٠ اسفندماه با حضور ۱۳ هزار نفر برگزار و آزمون الکترونیکی نیز شنبه ١٢ اسفند به صورت آنلاین اجرایی شد، همچنین آزمون شفاهی از ١٢ تا ١٨ اسفند برپا شد.

احمدی با اشاره به اینکه برگزیدگان آزمون کتبی و الکترونیکی معرفی شده‌اند، گفت: هر کدام از شرکت‌کنندگان در این بخش‌ها با مراجعه به صفحه شخصی خود می‌توانند کارنامه آزمون را دریافت کند.

وی از قرعه‌کشی برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم همزمان با عید مبعث پیامبر (ص) خبر داد و گفت: تمام قبول شدگان در هر دو بخش کتبی و شفاهی این آزمون در قرعه‌کشی ٢٥ فروردین‌ماه هم‌زمان با عید مبعث شرکت داده می‌شوند.

دبیر اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اعلام کرد: امتیاز شرکت کنندگان شاخص اصلی در انتخاب نفرات برگزیده به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ر

قرعه کشی جوایز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار