نفت تهران در آستانه کسر 6 امتیاز؛

بیابانی: مسئولان نفت تهران هیچ تماسی برای پرداخت مطالباتمان با ما نگرفته اند

مربی سابق نفت تهران گفت: باوجود ابلاغ حکم به نفت تهران مسئولان این باشگاه هیچ تماسی با ما برای پرداخت مطالباتمان نگرفته اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال شکایت علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی، مربیان سابق تیم نفت تهران از این باشگاه، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه نفت را به پرداخت 225میلیون تومان به امامی فر و 108 میلیون تومان به بیابانی محکوم کرد. البته نفتی ها باید بابت هزینه رسیدگی به پرونده علیرضا امامی فر و آرمین بیابانی به ترتیب چهار میلیون و پانصد هزار تومان و 2 میلیون و 160 هزار تومان پرداخت کنند.

طبق نامه کمیته انضباطی که به امضاء محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال رسیده باشگاه نفت موظف است تا فردا (پنج شنبه) مطالبات مربیان سابقش را پرداخت کند در غیر اینصورت با کسر6  امتیاز و یا محرومیت از فصل  نقل و انتقالات مواجه می شود.

آرمین بیابانی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تائید این مطلب اظهار داشت: باوجود اینکه حکم کمیته تعیین وضعیت به باشگاه نفت ابلاغ شده است، مسئولان این باشگاه برای پرداخت مطالباتمان هیچ تماسی با ما نگرفته اند. این حکم قطعی است اما متاسفانه مسئولان باشگاه نفت پیگیری ای نسبت به این احکام انجام نداده اند که بخواهیم به آنها فرصت مجددی برای پرداخت مطالباتمان بدهیم.

بیابانی:مسئولان نفت تهران هیچ تماسی برای پرداخت مطالباتمان با ما نگرفته اند

مربی سابق باشگاه نفت تهران درباره اینکه به نظر می رسد مشکلات علی کریمی و دستیارانش با حمیدرضا جهانیان، مالک سابق این باشگاه سبب شده است مسئولان فعلی نفت تهران پرداخت مطالبات آنها را به تعویق اندازند، اظهار داشت: ما با باشگاه نفت تهران قرارداد بسته بودیم که در زمان حضور جهانیان هم در اختیار کمیته واگذاری این باشگاه بود. همانگونه که این کمیته همچنان در باشگاه نفت مسئولیت دارد. زمانیکه مربی و بازیکن با یک تیم قرار داد می بندند، طرفین نسبت به هم تعهداتی دارند. دلیلی ندارد از آنجاییکه ما با حمیدرضا جهانیان قرارداد بسته ایم، سراغ دریافت مطالباتمان نرویم و مسئولان جدید باشگاه نفت هم نسبت به این امر بی تفاوت باشند.

او ادامه داد: زمانیکه از نفت تهران جدا شدیم، مدیر سابق این باشگاه نامه قطع همکاری با علی کریمی و دستیارانش را به سازمان لیگ ارسال کرد و ما هم براساس همین نامه سراغ دریافت حق و حقوقمان رفتیم.

بیابانی:مسئولان نفت تهران هیچ تماسی برای پرداخت مطالباتمان با ما نگرفته اند

مربی تیم سپیدرود رشت در پایان خاطرنشان کرد: تابع قوانین سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستیم و باید دید احکانی که کمیته تعیین و کمیته انضباطی صادر می کنند تا چه اندازه ای ضمانت اجرا دارند.

انتهای پیام/

اظهارات آرمین بیابانی درباره شکایت از باشگاه نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار