نگار حسینی مربی تیم ملی کاراته امید دختران کشور شد

از سوی فدراسیون کاراته٬نگار حسینی مجددا به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نگار حسینی مربی بادانش اسبق تیم ملی مجددا از سوی فدراسیون کاراته به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد تا در کنار زهرا صمدی به عنوان سرمربی هدایت کاراته‌کاران رده سنی امید را بر به دوش بکشد.

این مربی کردستانی در مردادماه سال ۹۳ به عنوان مربی تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی حضور یافت و تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید در این رقابت‌ها شرکت کرد و توانست برای اولین بار در تاریخ کاراته ایران ۵ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز را به کسب کند.

حسینی در سال ۲۰۰۵ میلادی توانست به عنوان ورزشکار در رقابت‌های جهانی ژاپن صاحب مدال برنز شود و در سال ۱۳۸۰ موفق شد در مسابقات کشور‌های اسلامی تهران نیز نشان برنز را خود اختصاص دهد.

شاگردان نگار حسینی نیز در آبان ماه سال ۹۴ در نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بانوان جهان اندونزی یک طلا، نقره و برنز را کسب کردند و برای اولین بار افتخار جدیدی را در کاراته بانوان کشور رقم زد.
گفتنی است، این مربی سنندجی در سال ۹۴ نیز توانست مدرک مربیگری جهانی را در کشور اندونزی کسب کند و در سال ۹۶ نیز به عنوان مربی تیم در رقابت‌های آسیایی قزاقستان حضور یافت.

انتهای پیام/ م

انتخاب نگار حسینی به عنوان مربی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.