شفر: با کی‌روش توافق کردیم به یکدیگر کمک کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با کی‌روش توافق کردیم که برای کسب موفقیت به یکدیگر کمک کنیم.

شفر: با کی‌روش توافق کردیم به یکدیگر کمک کنیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از باشگاه اسقتلال، وینفرد شفر سرمربی استقلال بعد از جلسه با کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی گفت: من و کارلوس کی روش از وقتی به استقلال آمدم با هم در ارتباط بودیم. من مربی تیم ملی در سه کشور بودم و سختی‌های کار کی روش را می‌دانم. او هم به اندازه کافی با تجربه است و سال‌های زیادی است که در ایران حضور دارد و از مشکلات کار من در باشگاه اطلاع دارد.

وی افزود: متاسفانه برنامه کاری هر 2 ما در چند هفته گذشته بسیار شلوغ بود. بعد از چند ماه که ما در حال صحبت با یکدیگر بودیم تا بتوانیم زمان مناسبی برای گفتگوی حضوری پیدا کنیم، توانستیم امروز یک جلسه در مرکز تمرینات تیم ملی داشته باشیم. ما از مدت‌ها قبل به دنبال این ملاقات بودیم. این جلسه بسیار حائز اهمیت و اثر گذار است. مرکزی که او برای تیم ملی در اختیار دارد، دقیقا چیزی است که یک تیم حرفه‌ای برای موفقیت‌های بین المللی نیاز دارد. این مکان می‌تواند یک طرح و برنامه مناسب برای باشگاه‌ها به ویژه باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باشد. چیزی که من دیدم در کشور‌های استرالیا، قطر، چین، امارات، کره جنوبی و ژاپن انجام می‌شود و ما نیز می‌توانیم در ایران داشته باشیم و همان چیزی است که باشگاه ما نیاز دارد.

سرمربی استقلال در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: تا جایی که متوجه شدم، جای تنها چیزی که در این مرکز خالی بود، یک زمین چمن اختصاصی و خوب بود. موضوعی که بسیاری از باشگاه‌ها از جمله استقلال با آن مواجه هستند. ما یک جلسه طولانی با یکدیگر داشتیم و راجع به همه چیز صحبت کردیم و به توافق رسیدیم به یکدیگر کمک کنیم. میخواهیم موفقیت و پیشرفت فوتبال ایران را ببینیم و کی روش می‌خواهد کمک کند تا به اهداف خود برسیم. او به ما کمک کند برای لیگ قهرمانان آسیا و ما به تیم ملی کمک کنیم برای موفقیت در جام جهانی.

شفر در پایان گفت: این یک جلسه بسیار مفید بود که می‌تواند یک شروع خوب برای همکاری‌های بعدی باشد. همکاری میان مربیان باشگاهی و ملی، در نهایت به نفع هر دوطرف است.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از دیدار با کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عابد
۲۱:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
من با اینکه پرسپولیسی هستم ولی دوست دارم شفر بعد از کی روش مربی ملی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
شفر دوس داشتني
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
خیل جالبه دو مربی از دو کشور مختلف دنیا دراینجا باهم هماهنگ میشوند اما مربیان وطنی سایه همو میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۹ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
لایک داری شفر عزیز به امید موفقیت کی روش دوس داشتنی
Iran (Islamic Republic of)
آ
۲۳:۳۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
با کی روش هماهنگ کردید سرمایه ایران را به باد دهید آخه از فوتبال چه خاصیت بر میاد وازش ساخته است
آخرین اخبار