انتقال آب به یزد مهمترین مسئله در پایداری سرمایه‌های استان

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان استان یزد گفت:از انتقال آب از دریای آزاد به فلات مرکزی برای رفع بحران کم آبی خبرداد و خواستار سرمایه گذاران شد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ رضایی نژاد مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در جمع اصحاب رسانه گفت:اولویت هریزدی مسئله آب استان هست که گروه تعاونی پیشگامان نیز در این زمینه اقداماتی را انحام داده که مهمترین آن ارائه مدلی پیشنهادی برای شیرین کردن و انتقال آب به یزد است.

وی افزود: طرح انتقال آب از سوی دریای آزاد به فلات مرکزی به ۱۵ هزارمیلیارد سرمایه نیازدارد که سهم هر سهامدار برای این مدل اقتصادی حد اقل ۳ ملیارد ریال است.

رضایی نژاد با اشاره به سرمایه گذاری در طرح انتقال آب به استان یزد خاطرنشان کرد: سرمایه گذارانی که بعدا قصد سرمایه گذاری در این طرح را دارند باید به ۶ در صد از سرمایه اولیه خود افزوده و سپس سرمایه گذاری را شروع و جزو سهامداران این طرح باشند.

وی با بیان عملکرد این گروه تعاونی تصریح کرد: از سال ۹۵ در گروه تعاونی پیشگامان از اقتصاد تورمی به اقتصاد بهره وری تغییر وضعیت داده و برای افزایش بهره وری، سیستم مالکیتی را به مدیزیتی تغییردادیم.

گفتنی است امکان سرمایه گذاری برای عموم تا ۳۰ فروردین ماه سالجاری وجود دارد.

انتهای پیام/ ا

نیاز به ۱۵ هزارمیلیارد سرمایه گذاری در طرح اتقال آب

برچسب ها: پیشگامان ، انتقال آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.