مقاوم سازی ۵۸ درصد اماکن روستایی در دشتی

فرماندار دشتی گفت: ۵۸ درصد اماکن روستایی در شهرستان دشتی استان بوشهر مقاوم سازی شدند.

مقاوم سازی ۵۸ درصد اماکن روستایی در دشتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالله نادری صبح چهار شنبه به مناسبت سالروز افتتاح حساب شماره ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن با حضور در اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی از تلاش‌های این مجموعه تقدیر واز نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی قرار گرفت.

وی ضمن تبریک این روز اظهار داشت: در این مدت بنیاد مسکن اقدامات و کار‌های ارزشمندی در سطح کشور و به خصوص شهرستان دشتی در بخش اجرای طرح هادی، مقاوم سازی منازل و ... انجام داده است.

نادری ادامه داد: این اداره در جذب اعتبارات ملی و استانی نیز موفق بوده و با جذب به موقع این اعتبارات تحول خوبی در روستا‌ها شاهد هستیم.

وی بیان کرد: اداره بنیاد مسکن شهرستان علی رغم کمبود نیروی انسانی و حجم بالای کار، ولی تاکنون توانسته کار‌های خوبی انجام دهد و رضایت مردم درروستا‌ها را جلب کند.

نادری خاطرنشان کرد: اجرای طرح هادی در همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در شهرستان دشتی انجام شده و در سال جاری نیز هشت روستایی که موفق به تشکیل شورا‌ها شدند طرح هادی برای آن‌ها تهیه خواهد شد.

در این بازدید سید اصغر صالحی رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دشتی ضمن تقدیر از حضور فرماندار شهرستان گزارش مختصری از اقدامات و کار‌های در دست اجرا ارائه کرد.

انتهای پیام/ف

۵۸ درصد اماکن روستایی دشتی مقاوم سازی شده‌اند

برچسب ها: مسکن ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.