تعامل پلیس با آموزش و پرورش مازندران با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی

فرمانده انتظامی مازندران از مشارکت و تعامل پلیس با آموزش و پرورش استان با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، گفت: تعامل پلیس با آموزش و پرورش منجر به افزایش اعتماد عمومی و افزایش مشارکت‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه مردمی کردن امنیت از وظایف اصلی و راهبردی پلیس است، افزود: سازمان‌هایی مهم و با اهمیت تلقی می‌شوند که دارای جمیعت انسانی بیشتر باشند و آموزش و پرورش از جمله این سازمان‌ها است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت:خانواده‌ها نقش اساسی در پیشگیری از جرم و مقولاتی از این دست را دارند و به همین منظور تعامل و مشارکت با دانش آموزان در برنامه و دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار میرفیضی تعامل سازنده با آموزش و پرورش را امری مهم برشمرد و افزود: تعامل پلیس با آموزش و پرورش منجر به افزایش اعتماد عمومی و مشارکت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر مشارکت‌ها دارای مقبولیت و محبوبیت باشد، مرجعیت را به همراه دارد گفت: کمک به آموزش و پرورش سرمایه‌ای بی نظیر است و ما خواستار تعامل و کمک به آموزش و پرورش هستیم.

نقش پلیس در برنامه‌های آموزش خانواده اثر بخش است

عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این دیدار با بیان اینکه نقش و همکاری پلیس در برنامه‌های آموزش خانواده اثر بخش است، گفت: برنامه‌هایی از قبیل: همیار پلیس، مسائل اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌ها و دیگر موارد که بیشتر در حوزه کاری پلیس است می‌توان با تعامل آموزش و پرورش با در نظر گرفتن میدان‌ها و فضا‌های آموزشی به نتایج اثربخشی دست یافت.

وی با اشاره به نقش پلیس در آموزش والدین مقطع ابتدایی افزود: پلیس می‌تواند در تعامل با آموزش و پرورش با طرحی نو با آموزش والدین در زمینه همیار پلیس، آسیب‌های اجتماعی، ترافیک و دیگر برنامه‌ها بپردازد تا شاهد آسودگی خاطر دانش آموزان و اولیاء باشیم.
انتهای پیام/آ

افزایش اعتماد عمومی در تعامل پلیس با آموزش و پرورش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.