تضعیف جایگاه ولایت و رهبری یکی از اهداف شوم دشمنان است

امام جمعه موقت سنندج گفت: یکی از اهداف اصلی دشمنان تضعیف جایگاه ولایت و رهبری است اما جایگاه رهبری هیچگاه با توطئه‌های دشمنان تضعیف نمی‌شود.

تضعیف جایگاه ولایت و رهبری یکی از اهداف شوم دشمنان استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت سنندج ظهر امروز در جمع نمازگزاران درمسجدجامع این شهر گفت:خداوند متعال در قرآن می‌فرماید مومنان حقیقی کسانی هستند که زمان شنیدن آیات خدا وجودشان سرشار از عشق و نور می‌شود.

وی افزود:مومنین حقیقی فقط از خدا می‌ترسند و از غیرخدا وحشتی ندارند و با توکل به خدا حرکت و هر آنچه در زندگی برایشان پیش می‌آید همواره راضی به رضای خدا هستند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه اخلاق اسلامی و قرآنی از ویژگی‌های بارز مومنان واقعی است، گفت: راستگویی و حقیقی بودن از دیگر ویژگی‌های مومنان حقیقی بوده و صاحب جایگاه رفیع نزد اطرافیانشان هستند.

وی در بخش دیگر از خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان کرد: دشمنان نظام به دنبال ناامید کردن مردم هستند و اگر گله‌مندی و مشکلاتی در جامعه وجود دارد، ولی مردم ناامید نمی‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی دشمنان تضعیف جایگاه ولایت و رهبری است، اما جایگاه رهبری هیچگاه با توطئه‌های دشمنان تضعیف نمی‌شود.

وی اضافه کرد: هدف دیگر دشمن، جدایی بین ملت و نظام است و به همین منظور دنبال ایجاد تنش هستند، اما ملت ایران همواره به بهترین شکل جواب آن‌ها را داده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز در دو بعد اقتصادی و ترویج بداخلاقی به شدت ورود و کرده از هر ظرفیتی برای ضربه‌زدن به انقلاب استفاده می‌کنند، گفت: دشمنان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در گسترش بداخلاقی در جامعه هستند.

حسینی در ادامه به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، اشاره کرد و گفت: عنصر مهم تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است از این رو تولیدکنندگان باید کالای فاخر تولید نمایند و با این کار زمینه کاهش گرایش مردم به خرید کالا‌های خارجی را فراهم سازند.

امام جمعه موقت سنندج ترویج بی‌حجابی را از اهداف اصلی امروز دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بانوان مسلمانان باید بدانند که حجاب آن‌ها بزرگترین سد و مانع در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

وی در پایان با تبریک روز ارتش، خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ارتشی کاملا مردمی مفید دانست وافزود: ارتش همواره با دلسوزی و ایثار و از خودگذشتگی در مسیر دفاع از نظام و ملت تلاش کرده‌اند.

انتهای پیام/ ف

عنصر مهم تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت از کالای ایرانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.