برف بجنورد را فرا می گیرد

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی گفت: هم اکنون برف در بجنورد در حال باریدن است و تداوم سامانه فعال بارشی تا صبح فردا در استان خراسان شمالی ادامه دارد.

هاشمی دوین رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ گفت:  بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای بیانگر تداوم سامانه فعال بارشی تا صبح فردا در استان می‌باشد که بارش باران و برف و در برخی مناطق وزش باد شدیدو در ارتفاعات احتمال کولاک و مه گرفتگی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از لحاظ دمایی همچنان روند کاهش دما تا فردا در استان پیش بینی می‌شود.

هاشمی با بیان این که هم اکنون دمای هوای بجنورد ۳ درجه سانتی گراد است، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته گیفان با صفر درجه سانتی گراد و اسفراین با ۱۶ درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بدرانلو با ۱۱ ممیز ۴ دهم بیشترین بارندگی را در استان داشته است.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید، بارش باران و در ارتفاعات و نقاط سردسیر برف اواخر وقت کاهش ابر و مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی همچنین گفت:  امشب دمای هوا در شهرستان‌های استان به صفر درجه سانتی گراد و در مناطق کوهستانی به زیر صفر درجه خواهد رسید.
جهت باد: غربی
سرعت باد: ۵ متر بر ثانیه، ۱۷ کیلومتر بر ساعت
نم نسبی: % ۸۷
دید افقی: ۶۰۰۰ متر
بارندگی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷ میلیمتر
انتهای پیام/ ب

 

کاهش دمای هوا تا صبح فردا در خراسان شمالی

برچسب ها: آبو هو ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.