«بدون محدودیت»؛ نگاهی تازه به زندگی توان یابان

علیرضا عابدنظری گفت: در برنامه «بدون محدودیت» قصد داریم نگاه ترحم از روی افراد معلول برداشته شود.

«بدون محدودیت»؛ نگاهی تازه به زندگی توان یابانعلیرضا عابدنظری تهیه کننده  تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه تلویزیونی «بدون محدودیت» گفت: این برنامه قصد دارد نگاه تازه ای به زندگی توان یابان در جامعه و بازگشایی راههای ارتقا و پیشرفت سطح کاری و سبک زندگی آنها داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرفی خودم یک توان یاب هستم و دغدغه چهل و پنج ساله زندگی خودم باعث شده که برای حوزه معلولیت در تلویزیون  و شبکه های مختلف به صورت مقطعی ،کوتاه و پراکنده برنامه ساخته ام.

عابدنظری عنوان کرد: اما این بار برنامه ای مستقل در 26 قسمت خواهیم داشت.  با حمایتهای بی شائبه مدیرمحترم شبکه 3 سیما آقای پورمحمدی و همچنین آقای کریمان مجوز ساخت این برنامه صادر شد و وارد مرحله تولید شدیم.

وی افزود: در برنامه «بدون محدودیت» قصد داریم نگاه ترحم از روی افراد معلول برداشته شود و این فرهنگ در جامعه جا بیافتد. البته در این برنامه طبق هماهنگی با سازمان بهزیستی و شناسایی خانواده های کم برخوردار و اخذ مجوز برای کمک رسانی به این خانوادها، به محل سکونت انها رفته ایم و هدیه ای درحد بضاعت ودرخور شان آن خانواده تهیه و برای قدردانی به آنها تقدیم کرده ایم.

عابدنظری بیان کرد: هر قسمت از این برنامه شامل نمایش گفتگو ، مسابقه حضوری با نام «تعامل»، مشاهیر معلول دنیا، آرزوی بزرگ، معرفی کانال و سایت هایی در رابطه با معلولین  و گزارش های مردمی است.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «بدون محدودیت» از هفته سوم فروردین سال 97 پخش خود را از  شبکه 3 شروع کرده و ساعت پخش آن  17:30 و 18:30 در روزهای یکشنبه و سه شنبه است.

 

انتهای پیام/

 

آغاز پخش برنامه مخصوص معلولان از شبکه سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار