شورای المپیک آسیا از «وادا» و «رادو» برای مبارزه با دوپینگ تقدیر کرد

نشست اعضای شورای المپیک آسیا با نمایندگانی از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ در بانکوک برگزار شد.

شورای المپیک آسیا از «وادا» و «رادو» برای مبارزه با دوپینگ تقدیر کردبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان نشست اعضای شورای المپیک آسیا با نمایندگانی از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ و سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ در بانکوک برگزار شد.

در این نشست شورای المپیک آسیا اعلام کرد که متعهد می شود حمایت همه جانبه ای از برنامه های آینده، طرح های خلاقانه و نوین آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ به عمل آورد.

در پنجمین نشست دو سالانه مشترک سازمان مبارزه با دوپینگ منطقه ای RADO و شورای المپیک آسیا OCA بر مباحثی همچون افزایش آگاهی های عمومی مبارزه با دوپینگ در 16 سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ تاکید شد.

همچنین در این کنفرانس دو روزه که تایلند میزبانی آن را به عهده داشت، برنامه ها و چشم اندازهای مبارزه با دوپینگ، فعالیت ها و دستاوردها، چالش های هر منطقه بررسی و ارزیابی و بر لزوم آموزش و آشنایی با کدهای وادا و داشتن امکانات لازم برای نمونه گیری های مد نظر تاکید شد.

نمایندگانی از 134 کشور عضو RADO (سازمان منطقه ای مبارزه با دوپینگ) به همراه "اولیور نیگلی" مدیر کل آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، "راب کلر" معاون مدیر کل وادا و "حسین المسلم" مدیر کل شورای المپیک آسیا نیز حضور داشتند.

حسین المسلم به سایت خبری شورای المپیک آسیا گفت:

شورای المپیک آسیا از اینکه میزبانی مشترک این نشست را عهده دار بود بی نهایت خرسند است.

شورای المپیک آسیا حمایت همه جانبه ای از برنامه های وادا خواهد داشت و ما نشان خواهیم داد که یکی از دغدغه های ما حمایت از ورزش پاک و ورزشکاران پاک است.

انتهای پیام/

نشست اعضای شورای المپیک آسیا با نمایندگانی از آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار