مدیرکل ورزش و جوانان کردستان عنوان کرد :

عملکرد حوزه جوانان در سال ۹۶ عملکرد قابل قبولی بوده است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، عملکرد استان در حوزه جوانان با وجود کمبود اعتبارات در سال ۹۶ عملکرد قابل قبولی بوده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامد جولایی عصر دوشنبه ۲۷ فروردین ماه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان کردستان در سال ۹۷ که با حضور استاندار برگزار شد، تعداد جلسات ستاد به صورت استانی در سال گذشته را سه جلسه عنوان کرد و گفت: دبیرخانه این ستاد در ورزش و جوانان استان تشکیل شده است و اقدامات به صورت ویژه و برنامه ریزی شده دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه ۳۲ جلسه ستاد ساماندهی در سطح شهرستان‌های استان هم برگزار شد، افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام گرفته است، شاهد رشد قابل توجه اعتبارات بودیم.
جولایی بیان کرد: عملکرد استان کردستان در حوزه جوانان با وجود کمبود اعتبارات عملکرد قابل قبولی بوده است.
وی با بیان اینکه ۳۰ سازمان مردم‌نهاد ورزش و جوانان در سطح استان فعال است، گفت: جدای از این سمن‌ها، سه خانه جوان هم در نقاط آسیب‌پذیر سنندج راه‌اندازی کرده‌ایم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۳ خانه جوان دیگر در سطح استان کلنگ‌زنی شده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب شاهد افزایش خانه‌های جوان در سطح استان باشیم.
جولایی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها احساس می‌کنند که اداره‌کل ورزش و جوانان تنها متولی حوزه جوانان است، گفت: اداره کل ورزش و جوانان متولی اصلی حوزه جوانان نیست و رسالت ما به عنوان دبیرخانه این ستاد جمع‌آوری اطلاعات و اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه‌های مختلف است.

انتهای پیام/م

فعالیت ۳۰ سازمان مردم‌نهاد ورزش و جوانان در سطح استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.