فراهانی: بازی برابر پارس جنوبی حساس‌ترین دیدار ما است/ سقوط نفت به دسته اول زشت است

دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی برابر پارس جنوبی حساس‌ترین دیدار ما در لیگ برتر است.

میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال نفت تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران پیش از بازی با پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی با پارس جنوبی حساس ترین دیدار نفت در لیگ برتر است چراکه تنها با کسب ۳ امتیاز آن می توانیم به بقا در این رقابت ها امیدوار بمانیم در غیر این صورت امیدهایمان از بین می رود. در روزهای اخیر تمرینات خوبی انجام داده ایم و تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم که از این دیدار سخت با دست پر بیرون بیاییم.

او ادامه داد: در بازی با پدیده مالک توپ و زمین بودیم اما بدشانسی و تمرکز نداشتن سبب شد موقعیت هایمان از بین برود و وضعیتمان بدتر شود. نفت تهران در بازی های اخیر نشان داده است که پتانسیل زیادی دارد اما حریفان که نسبت به ما از آرامش بیشتری بهره می برند، از تمرکز نداشتن بازیکنات نفت استفاده می کنند و به تیممان ضربه می زنند. در دیدار با پدیده هم اتفاقی مشابه بازی با استقلال، استقلال خوزستان و سایپا برای نفت رخ داد و به هیچ وجه نباید شکست می خوردیم.

فراهانی درمورد دلیل تمرکز نداشتن بازیکنان نفت اظهار داشت: برخی مسائل و مشکلاتی که از ابتدای فصل بیرون از تیم وجود دارد، تمرکزمان را بر هم می زند. البته پیش از تعطیلات نوروز شرایط خوبی داشتیم اما زمانی که شرایط انتقال امتیاز تیم به مالک جدید به مشکل خورد، بار دیگر دردسرهایمان شروع شد. البته مالک فعلی باشگاه برخلاف قبلی ها به بازیکنان دروغ نمی گوید و تا جایی که بتواند به تعهداتش عمل می کند. با این وجود طولانی شدن انتقال سند مالکیت برای او مشکل ساز شده و همین امر به تیم هم ضربه زده است.

دروازه بان نفت تهران خاطرنشان کرد: ای کاش این ناهماهنگی ها در راه انتقال مالکیت باشگاه به وجود نمی آمد تا وضعیت نفت تهران در لیگ برتر تا این اندازه سخت و دشوار نشود. شنیده ام قرار است تا پایان هفته موانع موجود رفع و مراحل انتقال سند مالکیت به کامران فردوسی و گروهش نهایی شود تا از این طریق تیم نفت به آرامش برسد. در این صورت شک نکنید می توانیم از این شرایط دشوار سربلند بیرون بیاییم و تیممان را در لیگ نگه داریم.

او درمورد دلیل عصبانی شدنش در پایان بازی با پدیده و اهانت نسبت به هم تیمی های خود بیان کرد: حیف است یکی از سهمیه های تهران در لیگ برتر به دلیل این مسائل از بین برود و نفت تهران به لیگ دسته اول سقوط کند. به همین دلیل عصبانی شدم و آن حرکات را در پایان بازی با پدیده انجام دادم. البته از هم تیمی هایم عذرخواهی کردم. تیم ما در میانه های نیم فصل دوم نشان داد پتانسیل قرار گرفتن در رتبه های میانی جدول را دارد و جایگاهش مقام پانزدهم لیگ‌نیست. برای بازیکنان باتجربه و جوان نفت زشت است این تیم‌سقوط کند.

فراهانی درمورد اظهارات وحید شیخ ویسی، دروازه بان استقلال خوزستان مبنی بر اینکه نفت تهران لیاقت حضور در لیگ برتر را ندارد، گفت: شاید شیخ ویسی به دلیل مشکلاتی که در گذشته در نفت با آن مواجه بوده است گلایه هایی دارد اما سال هاست او را می شناسم و اطمینان دارم وحید چنین حرفی نزده است. قطعا فردی که شیخ ویسی با او مصاحبه کرده پیازداغ صحبت هایش را زیاد کرده است.

انتهای پیام/

اظهارات میلاد فراهانی درمورد آخرین وضعیت نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.