ضرورت توجه و مبارزه با اعتیاد در شهرستان ایوان

فرماندار ایوان اعلام کرد : یکی از مهمترین و جدی ترین آسیب های اجتماعی در گستره سیاسی و جغرافیایی دنیا بحث مواد مخدر و گرایش مردم وبویژه جوان به سمت مواد مخدر است که یکی از تهدیدات اصلی در جامعه بشری محسوب می شود .

ضرورت توجه و مبارزه با اعتیاد در شهرستان ایوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; امید علی سبزی گفت : برای مقابله با آسیب های مواد مخدر ، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی سطح تقاضا را در جامعه پائین بیاوریم تا به طبع آن سطح عرضه مواد مخدر نیز کاهش پیدا کند .

وی تاکید کرد : گسترش آگاهی در مبارزه با مصرف مواد مخدر نیازمند همکاری و مساعدت تمامی مردم و مسئولین در تمامی حوزه ها می باشد و مبارزه با مصرف مواد مخدر زمینه ساز پرورش استعدادها و توانمندی های فرزندان برومند ایران اسلامی در راه توسعه و آبادانی کشور است.

سبزی با اشاره به اینکه امروز اعتیاد علت است نه معلول گفت: بسیاری از مشکلات ایجاد شده در جامعه مربوط به اعتیاد می باشد و خیلی ها اعتیاد را معلول می دانند در حالی که امروز اعتیاد علت است و بیشتر به معلول توجه می‌شود و خواستار توجه به علت ایجاد معتاد شد.

وی با بیان اینکه دغدغه بسیاری از مردم، مسئولین و نیروی انتظامی مقابله با اعتیاد گفت: تنها کاری که می شود انجام داد بحث پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی است.

انتهای پیام/ه

نشست مبارزه با مواد مخدر در ایوان

برچسب ها: اعتیاد ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.