فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب؛

ارتش نیروی زمینی جمهوری اسلامی سربلند در تمام بحران ها

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل انقلاب در دل بحران ها بود و مسیر رشد و تعالی را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ امیر علی جاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب در مراسم سان و رژه روز ارتش در ارومیه با اشاره به نامگذاری روز ارتش توسط امام خمینی (ره) گفت:نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان اوایل انقلاب در دل بحران‌ها بوده و با توکل به خدا مسیر رشد و تعالی را طی نموده است.



وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد ثبات و امنیت در منطقه است گفت: دشمنان اسلام و انقلاب به دلیل احساس خلا قدرت از طریق استیصال به سمت تروریست‌های تاریخ مصرف گذشته و برخی قدرت‌ها روی آورده و تلاش دارند امنیت منطقه را خدشه دار کنند، اما در سایه خدا و رهبری و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های مسلح تمامی نقشه هایشان نقش برآب شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز در ادامه این مراسم گفت: ارتش در طول ۴۰ سال به ویژه ۸ سال جنگ تحمیلی ارادت خود را در راستای ثبات دین و پیروزی کشور به اثبات رسانده است.

وی افزود:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای به این فکر افتادند که ارتش منحل بشود امام خمینی با کیاست و فراست خاص خود براساس آیات قرآن کریم ضروری دانستند که نه تنها ارتش نباید منحل بشود بلکه باید تقویت نیز بشود.

امام جمعه ارومیه گفت:ارتشیان و نیرو‌های مسلح ما باید افتخار کنند که تنها نیرو‌هایی هستند که در خدمت قران و نظام اسلامی می‌باشند.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مراسم روز ارتش در ارومیه

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.