آیین رژه نیرو‌های مسلح در زابل برگزار شد

فرماندار زابل در این مراسم گفت: امروز ارتش در کنارسپاه و نیرو‌های انتظامی و سایر افراد که در عرصه انقلاب خدمت می‌کنند، به صفوف انقلاب در جهت تقویت این نظام مقدس ایستاده و تلاش می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ ناظری فرماندار زابل افزود: امروز کشور ایران بعنوان امن‌ترین کشور در منطقه خاورمیانه مطرح است و دلیل آن اقتدار نظامی ایران به خاطر توان بالای نیرو‌های مسلح آن می‌باشد.

وی ادامه داد: امروز ارتش، سپاه و نیرو‌های انتظامی فقط برای دفاع از کشور در مقابل تحرکات بیگانه و متجاوزان فعالیت نمی‌کنند بلکه به خوبی نشان داده اند که اگر خدای نکرده حادثه‌ای همچون زلزله، سیل و... رخ دهد درکنار مردم و همراه مردم هستند تا بتوانند مشکلات آن‌ها را برطرف نمایند.

وی در ادامه گفت: حمله متجاوزانه عراق به ایران مسئله کوچکی نیود چرا که تمامی ابرقدرت‌های جهان دست بدست هم دادند تا بلکه بتوانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند، ولی از آنجائیکه نظام مقدس ما نظامی ولایی و الهی بود علارقم تمامی توطئه‌ها و دسیسه ها، ترور‌های وحشیانه، بمب گذاری‌ها و...، که توسط استکبار صورت گرفت توانست به یاری خداوند و قدرت و ایمان نیرو‌های مسلح با تحمل ۸ سال دفاع مظلومانه در جنگی نا برابر، به پیروزی برسد.

فرماندار زابل تصریح کرد: همین وحدت نیرو‌های مسلح و مردم در کنارهم باعث اقتدار ما در جهان شده است و درو اقع رمز پیروزی ایران اسلامی نیز همین وحدت در سایه پیروی از فرامین ولایت فقیه می‌باشد.

انتهای پیام/گ

رژه نیروهای مسلح در زابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار