پای نهاد‌های امنیتی به عملکرد یک تیم فوتبال باز می‌شود

سازمان لیگ گزارشی از دیدار‌های اخیر صبای قم تهیه کرده که قرار است آن را به نهاد‌های امنیتی و نظارتی تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان صبای قم را می توان پرحاشیه ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال ایران در فصل جاری دانست. اتفاق های جنجالی که از سوی اعضای این تیم رخ داد در نهایت سبب شد قمی ها که روزی جزء مدعیان لیگ برتر فوتبال کشورمان بودند در فاصله ۷ هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول به لیگ دسته دوم سقوط کنند.

به دنبال جدایی مربیانی مانند هومن افاضلی و محمد مومنی از سرمربیگری صبا این تیم با شیب تندتری در مسیر سقوط قرار گرفت و در این میان شایعه پول دادن برخی بازیکنان برای بازی در صبا، دخالت های بدون دلیل و با هدف رسیدن به منافع شخصی از سوی برخی مسئولان در امور این تیم، تهدید مسعود راشکی، سرمربی فعلی صبا به مرگ و ترک زمین از سوی بازیکنان آن در بازی با مس رفسنجان نشان از وضعیت قرمز این تیم دارد.
 
از همه عجیب تر اینکه صبا در اوج حساسیت بازی های لیگ دسته اول و درحالیکه نتیجه بازی های این تیم تاثیر زیادی در سرنوشت مدعیان صدرجدولی داشت با میدان دادن به بازیکنان رده سنی جوانان و نوجوانان زمینه شکست های سنگین خود را مقابل حریفان فراهم کرد.
 
قمی ها از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول تمام هشت بازی خود را حتی مقابل راه آهن قعرنشین با شکست پشت سر گذاشته و در این میان با به ثمر رساندن تنها 3 گل در مقابل 37 گل خورده در این بازی ها نتایج عجیب و غریبی کسب کرده اند.
 
چهار شکست اخیر صبا با نتایج  8 بر صفر، 6 بر یک و 2 نتیجه هفت بر صفر به ترتیب مقابل اکسین البرز، نساجی مازندران، مس رفسنجان و بادران تهران ابهام اهالی فوتبال نسبت به سالم بودن بازی های این تیم را به شکل جالب توجهی افزایش داد.
 
حال یک منبع موثق از تهیه یک گزارش ویژه از عملکرد تیم صبا در هفته های اخیر از سوی حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ و سایر مسئولان این سازمان خبر داد و اعلام کرد این گزارش تا پایان هفته جاری در اختیار نهادهای امنیتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش قرار می گیرد تا از این طریق پرونده این تیم پیگیری شود.
 
انتهای پیام/

واکاوی نتایج عجیب و غریب صبا در لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار