طی 7 روز گذشته؛

دستگیری 81 نفر عامل تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف و ضبط 90 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 81 نفر طی عملیات 7 روزه در سطح استان خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برنامه ریزی های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی در راستای ارتقاء امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملان تیراندازی های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز بیان داشت: دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی با تلاش بی وقفه در مرکز استان (اهواز) و شهرستان های آلوده به سلاح در استان خوزستان در 7 روز گذشته در چندین عملیات پی در پی موفق شدند 81 نفر از عاملان تیراندازی های غیر مجاز و دارندگان سلاح غیر مجاز را شناسایی و دستگیر نمایند.

سردار عباس زاده اذعان داشت: از محل اختفا متهمان تعداد 74 قبضه سلاح شکاری و 16 قبضه سلاح جنگی و جمعا 90 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و یکهزار و 73 عدد فشنگ مربوطه کشف گردید.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: برای متهمان پرونده قضایی تشکیل و به مراجع قضایی سطح استان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: نیروی انتظامی استان مصمم است با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد.

سردار حیدر عباس زاده بیان کرد: کشفیات سلاح های غیرمجاز از اول سال 97 تاکنون با كشف 320 قبضه سلاح شكاری و جنگی غيرمجاز با 34 درصد افزایش کشف نسبت به مدت مشابه سال قبل، موید عزم جدی پلیس است که ان شاءالله این روند تا پایان سال با همکاری مردم خوب و شریف استان تداوم می یابد.

انتهای پیام/گ

عاملان تیراندازی های غیرمجاز در خوزستان با دستان بسته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.