معاون وزیر خارجه آمریکا: امیدواریم مذاکراتمان با اروپا درباره برجام به نتیجه مثبتی ختم شود

جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا درباره سیاست‌های این کشور در قبال خاورمیانه برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوید ساترفیلد معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به سئوال دیوید سیسیلینی عضو این کمیته درباره برجام گفت: تاکنون آژانس بین المللی انرژی اتمی پایبندی ایران را به برجام اعلام کرده است با این حال دولت آمریکا در حال حاضر گزینه‌های مختلفی را درباره برجام روی میز دارد که بخشی از آن به مذاکرات کنونی با سه کشور اروپایی درباره این توافق بستگی دارد که در حال حاضر در جریان است. بسیار امیدواریم که مذاکراتمان با اروپا درباره برجام به نتیجه مثبتی ختم شود. با این حال تصمیم گیری نهایی به رییس جمهور بستگی دارد و من نمی‌توانم در این باره گمانه زنی کنم.

وس میچل معاون موقت وزارت خارجه آمریکا در امور اروپا و اوراسیا در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان درباره سیاست‌های آمریکا در قبال خاورمیانه (غرب آسیا) نیز ادعا کرد در روز‌ها و هفته‌های آتی، آمریکا و متحدانش گسترش نفوذ منفی ایران را محدود خواهند کرد.

میچل مدعی شد: اهداف آمریکا در سوریه عبارتند از شکست داعش، ایجاد سوریه‌ای یکپارچه و باثبات پس از جنگ و مهمتر از همه جلوگیری از گسترش نفوذ منفی ایران در منطقه است.

وس میچل در جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ترکیه به عنوان عضو ناتو همکاری‌های زیادی با آمریکا در سوریه صورت داده است با این حال سرعت توافق‌هایی که این کشور با روسیه درباره عملیات نظامی در سوریه صورت داد به شدت برای آمریکا نگران کننده است.  نزدیک شدن ترکیه به ایران و روسیه بسیار نگران‌کننده است.

انتهای پیام/

جلسه استماع کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا

برچسب ها: برجام ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۳۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
امام حسین (ع) می فرمایند؛
پایبندی بر پیمان، جوانمردی است!
من به عنوان یک معلم ساده که به گفتار صاحب اسمم حسین بن علی (ع) کاملا اعتقاد داشته و از دوستداران ابشان می باشم، از آنچه رئیس جمهور آمریکا در مورد پیمان برجام می گوید، روحیه ی جوانمردی نمی بینم. این انسان تاجر صفت! گویا اگر خود را معاف از روحیه ی فتوت و جوانمردی می بیند یا می داند! لااقل فکر میلیون ها آمریکایی را که به عنوان رئیس جمهور منتخب آنان است از ذهن دور نکند که ناجوانمردی در حفظ پیمان و حرمت شکنی ، تا تاریخ هست له بدنامی از وی شهاوت خواهد داد. شیعه هرگز تسلیم آمریکایی نخواهد شد ! من به دانش آموزانم می آمورم که درست است در جنگ احتمالی با آمریکا، ممکن است ظاهرا پیروز نشویم! اما تا پای جان با آنان سرسختانه می جنگیم بگونه ای که دیگر برای آیندگان، ایالات متحده، قدرت اول جهانی نباشد
آخرین اخبار