تیم خمین رتبه اول رقابت‌های بدمینتون دانش آموزی استان مرکزی + نتیجه مسابقات

دانش آموزان دختر خمین رتبه اول رقابت‌های بدمینتون دانش آموزی استان مرکزی را کسب کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  با پایان مسابقات دانش آموزی گرامیداشت معلم شهید سرلشگررحیم انجفی و ۱۲۰۰ شهید فرهنگی استان مرکزی در رقابت‌های بدمینتون دانش آموزان دختردوره ابتدایی استان مرکزی تیم منتخب شهرستان خمین، بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد.

در رقابت‌ها که در بخش تیمی و در دو گروه بر گزار شد، تیم منتخب دانش آموزان شهرستان خمین با حضور غزل خسروی، آیدا یوسفی، ملیکا محمدی، هلیا ترابی و شادی محمدی با هدایت زهره کاظمی به مقام قهرمانی مسابقات و گردن آویز طلا دست یافت.

تیم منتخب دانش آموزان شهرستان محلات هم با ترکیب هستی عیدانی، پارمیس فهیما، فاطیما ایمانی، مهرسا سعیدی، آتنا عبادی و با مربیگری مریم آهنگرانی بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد.

مقام سوم این رقابت‌ها هم به تیم شهرستان دلیجان هم باحضور فاطمه مجرد، هستی بهشتی، آمیتیس عباسی، کوثر براتی و آیدا اسدی، و هدایت سمانه قاسمی رسید.

معرفی برتر ین‌های انفرادی رقابت‌های بدمینتون دانش آموزی استان مرکزی

در بخش انفرادی هم غزل خسروی و آیدا یوسفی از خمین به ترتیب اول و دوم شدند و سنا خلجستانی از اراک و فاطمه باباخانلو از ساوه به صورت مشترک سوم شدند.

مسابقات قهرمانی بدمینتون دانش آموزان دختر استان مرکزی در دوره ابتدایی با حضور ۶ تیم، به مدت یک روز و در سالن ورزشی یادگار امام (ره) شهر اراک برگزار شد.

تیم خمین رتبه اول رقابت‌های بدمینتون دانش آموزی استان مرکزی + نتیجه مسابقات

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.