خانه مطبوعات باید قداست و جامعیت خود را حفظ کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: خانه مطبوعات باید میراث دار جامعه و آیینه تمام نمای همه رسانه‌ها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:خانه مطبوعات با همه افت و خیز‌هایی که با آن روبرو بود، اکنون تشکلی قانونی است، باید قداست و جامعیت خود را حفظ کند.

مجید جوادیان زاده با بیان افزون بر یک قرن تجربه مطبوعاتی در استان افزود: خانه مطبوعات باید میراث دار جامعه متکثر و آیینه تمام نمای همه رسانه‌ها باشد.

وی با بیان اینکه باید مسیر فعالیت خانه مطبوعات هموارتر شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در این تشکل باید به دوران اوج خود برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با تاکید بر لزوم تبیین جایگاه خانه مطبوعات برای مدیران و افکار عمومی یادآور شد: مدیران باید با رسالت و فعالیت‌های این نهاد آشنا شوند.

جوادیان زاده، فعالیت ابتکاری در خانه مطبوعات را خواستار شد و افزود: فعالیت‌های ابتکاری سبب جذب و همگرایی بیشتر فعالان رسانه‌ای می‌شود.

فعالیت هیات مدیره خانه مطبوعات یزد از دهم خرداد ۱۳۹۶ و پس از برگزاری انتخابات این تشکل صنفی غیردولتی همزمان با دیگر استان‌ها به صورت اینترنتی در سامانه خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.ir آغاز شد.

دوره ۲ ساله فعالیت هیات مدیره پیشین خانه مطبوعات استان یزد اسفند ۱۳۹۴ پایان یافت، اما انتخابات هیات مدیره جدید تا ۱۰ خرداد ۹۶ برگزار نشده بود.

انتهای پیام/ی

مسیر فعالیت خانه مطبوعات هموارتر شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار