برنامه ریزی برای ارتقای سطح فعالیت های علمی دانشجویان در ایلام

رئیس دانشگاه ایلام گفت: زمینه خوبی را برای فعالیت های مختلف دانشجویان، در حوزه های مختلف فراهم شده است تا بتوانند با فراغت بال علاوه بر کسب دانش فنی به مسائل فرهنگی نیز بپردازند.

برنامه ریزی برای ارتقای سطح فعالیت های علمی دانشجویان در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ؛محمد علی اکبری‌رئیس دانشگاه ایلام بیان کرد: سیاست دانشگاه در حوزه فرهنگی بر آن است، که همه صداها شنیده شده، در تصویب و اجرای برنامه‌ها توازن برقرار شود و با برنامه های پیشنهادی؛ موافقت حداکثری صورت گیرد.

اکبری گفت: درشورای فرهنگی توجه به تصمیم حداکثری برنامه ها و پرهیز از اعمال سلیقه و توجه به دستورالعمل ها بوده است.

رئیس دانشگاه ایلام، در زمینه فعالیت های کانون ها،اظهارکرد: ما به کانون ها اعتماد داریم، اما نباید در کانون ها موازی کاری صورت گیرد و هر کانون باید بر اساس وظایف تعریف شده به فعالیت بپردازد.

وی عنوان کرد: دانشجویان عضو انجمن های علمی و کانون ها، باید با پشتکار، برنامه ریزی، دقت و استفاده از تجربیات دیگران، به فعالیت بپردازند و فعالیت های موجود را در سطح بالایی انجام دهند، تا ارتقای شخصیتی و هویتی داشته باشند.

علی اکبری، با تأکید بر افزایش بودجه فرهنگی دانشگاه ادامه داد: دانشجویان در انجام فعالیت فرهنگی دانشگاه ایلام کیفیت را ارجع بر کمیت بدانند و تلاش در اجرای برنامه های فرهنگی مخاطب پذیر داشته باشند.

 

انتهای پیام/با

 

شنیدن صدای همه سلایق در دانشگاه ایلام مورد توجه قرار می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.