برگزاری مسابقات لیگ والیبال استان یزد برای نخستین بار با شرکت هفت تیم

مسابقات لیگ والیبال استان یزد برای نخستین بار با شرکت هفت تیم از هفت شهرستان استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مسابقات لیگ والیبال استان یزد برای نخستین بار با شرکت هفت تیم از هفت شهرستان استان برگزار می‌شود.

این مسابقات در هفت هفته بصورت رفت و برگشت بین تیم‌های والیبال شهرستان‌های بافق، بهاباد، مهریز، تفت، ابرکوه، اردکان و یزد برگزار می‌شود.

 نخستین دیدار‌ها را امروز پنجشنبه سی ام فروردین ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های بهاباد و بافق در ورزشگاه امام علی بهاباد، تیم‌های اردکان و تفت در ورزشگاه اردکان و تیم‌های مهریز و ابرکوه در ورزشگاه محصل مهریز برگزار خواهند کرد.

هیئت والیبال استان در نشست عصر چهارشنبه خود ضمن برنامه ریزی این دیدار‌ها اعلام کرد مسابقات لیگ والیبال استان یزد با عنوان جام صنعت استان و با هدف اعلام حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

در نشست هیئت والیبال استان، محمد رضا جواهری رئیس این هیئت، با اشاره به جایگاه ورزش در استان و ضرورت حمایت همه جانبه از ورزشکاران بویژه در رشته محبوب والیبال، خواستار حمایت صاحبان صنایع استان برای توسعه ورزش والیبال شد.

وی گفت: در نتیجه پشتیبانی ورزش دوستان و حامیان والیبال، ما شاهد درخشش تیم والیبال خاتم اردکان در پایان سال گذشته بودیم و به یاری خدا در سال جاری نیز هیئت والیبال استان، هم در جهت جلب توجه خانواده‌ها و تربیت ورزشکاران و هم در راستای قهرمان پروری و تقویت تیم‌های مطرح استانی و کشور قدم بر خواهد داشت. وی کسب منابع مالی و صرف آن‌ها در راستای گسترش ورزش والیبال را ضرورتی انکار ناپذیر توصیف کرد.

انتهای پیام/ی

 مسابقات لیگ والیبال استان یزد امروز آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.