محرومیت خوستان درحوزه‌های مختلف عمرانی

استاندار خوزستان گفت: استان درحوزه‌های مختلف عمرانی با محرومیت و کاستی‌هایی روبه‌رو است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلام رضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: مردم خوزستان و رفع نیازهای آن‌ها یک اولویت است و باید با تلاش و برنامه ریزی به دنبال توسعه خوزستان باشیم.

  شریعتی افزود: در طول سال‌های اخیر، ریزگردها به یکی از مهم‌ترین مشکلات استان خوزستان تبدیل شده و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به خسارت واره بر استان به علت ریز گردها گفت: گرد و خاک در آسمان شهرهای مختلف استان سبب ایجاد مشکلات جدی برای استان شده است و به همین جهت باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات، برای رفع این مشکلات استفاده و روند اجرای طرح‌های موجود در این زمینه را سرعت بخشید.

شریعتی عنوان کرد: برای توسعه خوزستان باید مطالبه‌گر باشیم  تمام مسئولان استان باید برای توسعه خوزستان و رفع مشکلات شهروندان با جدیت وارد عمل شوند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در حوزه آب و فاضلاب استان خوزستان افزود: در سال 96 و به نسبت سال گذشته آن با رشد خوبی در حوزه اعتبارات طرح‌های آب و فاضلاب مواجه شدیم و امیدواریم اقدامات صورت گرفته در این زمینه بیش از گذشته شتاب گیرد.

انتهای پیام/م

توسعه اشتغال با افزایش طرح های عمرانی

برچسب ها: گردوخاک ، آب وفاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.