واژگونی خونین مینی بوس در محور گلوگاه به دامغان

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: یک دستگاه مینی بوس ظهر امروز در محور گلوگاه – دامغان منطقه توسکا چشمه واژگون شد.

ذکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با تائید خبر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور گلوگاه – دامغان منطقه توسکا چشمه، گفت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه امروز رخ داد.

وی با بیان اینکه گزارش‌های اولیه از مصدوم شدن ۸ نفر در این حادثه خبر می‌داد، افزود: ۱۰ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های گلوگاه، تیرتاش، خلیل شهر، بندرگز، بهشهر، هلال احمر نیالا، چشمه علی دامغان، هلال احمر پاسند و نوکنده به محل حادثه واقع در جاده گلوگاه-دامغان، حوالی چشمه عبداللهی ارزت، منطقه توسکا چشمه شهرستان گلوگاه اعزام شدند.

اشکپور گفت: در این حادثه یک تن جان خود را از دست داد و ۱۴ نفر زخمی و به بیمارستان های ثامن گلوگاه و امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با بیان اینکه  سرنشینان مینی بوس واژگون شده دانشجویان رشته باستان شناسی دانشگاه دامغان بودند، افزود:حال ۷ نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است

 

واژگونی خونین مینی بوس در محور گلوگاه به دامغان

 

شمار مصدومان واژگونی مینی بوس در گلوگاه به ۱۵ نفر رسید

زکریا اشکپور سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با اشاره به واژگونی مینی بوس در منطقه توسکاچشمه گلوگاه - دامغان گفت: در این حادثه یک نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه حال هفت نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است، افزود: مصدومان به بیمارستان های امام خمینی بهشهر و ثامن گلوگاه اعزام شدند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران حال 7 نفر از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده است افزود: مصدومان به بیمارستان های ثامن گلوگاه و امام خمینی (ره) بهشهر اعزام شدند.

وی افزود: دستگاه آمبولانس از پایگاه های گلوگاه، تیرتاش، خلیل شهر، بندرگز، بهشهر، هلال احمر نیالا، چشمه علی دامغان، هلال احمر پاسند و نوکنده به محل حادثه واقع در جاده گلوگاه-دامغان، حوالی چشمه عبداللهی ارزت، منطقه توسکا چشمه شهرستان گلوگاه اعزام شدند.

سرنشینان مینی بوس واژگون شده دانشجویان رشته باستان ‌شناسی دانشگاه دامغان بودند.

 

انتهای پیام/پ

۵ سال پیش


واژگونی مینی بوس در گلوگاه با 15 کشته و زخمی

برچسب ها: تصادف ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.