پسران طلایی برای برگزاری تورنمنت جهانی امروز وارد ترکیه شدند+تصاویر

تیم فوتبال پسران طلایی ایران با هم گروهی تیم های قدرتمند اروپایی، برای برگزاری تورنمنت جهانی روز جمعه وارد ترکیه شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛تورنمنت جهانی استانبول ترکیه با حضور 26 تیم از 11 کشور مختلف از اول تا سوم اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.


تیم فوتبال پسران طلایی ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارد، این تیم به ترتیب حسام میر ترابی، علیرضا محمدی شیر کلایی، محمد صالح احمدی و آرمان اشرفی از تهران و علی سجودی، نیما محمد نیا، ابوالفضل نوری زاده، علی شعبانی، امیر محمد بشیری، امیر حسین علیپور و مهدی آقایی قازانچایی از تبریز در رده سنی زیر 12 سال در این رقابت‌ها شرکت می ‌کند.

پسران طلایی برای برگزاری تورنمنت جهانی وارد ترکیه شدند


پسران طلایی ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های گالاتاسرای، سیواس اسپور، بارسلونا، کونیا اسپور، آتلتیک اسپور ترکیه و تیم گورنیکا قهرمان کشور لهستان هم ‌گروه شده که با توجه به عملکرد حریفان پسران طلایی، گروه نماینده ایران گروه مرگ لقب گرفته است.


آنچه مسلم است حضور تیم‌های پایه ایران در رقابت‌های جهانی و بین ‌المللی می‌ تواند زمینه‌ ساز حضور بازیکنان با استعداد فوتبال ایران در فوتبال اروپا باشد چرا که مدیران استعدادیاب باشگاه‌های فوتبال جهان هم برای ارزیابی بازیکنان با استعداد در چنین تورنمنت‌هایی حضور پیدا می‌ کنند.


آکادمی پسران طلایی ایران با مدیریت برادران یوسفی پیش‌ تر در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه، بانسکو کاپ بلغارستان، مسابقات تفلیس گرجستان و آنتالیا ترکیه شرکت کرده و جزو تیم های برتر مسابقات بودند.

 انتهای پیام/

پسران طلایی برای برگزاری تورنمنت جهانی وارد ترکیه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.