امام جمعه شهرستان ملکشاهی :

اگر سپاه نبود نه تنها نظام نبود که اسلام هم نبود

امام جمعه شهرستان ملکشاهی گفت: سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، و نبرد علیه تکفیری ها، و جنگ نرم و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب کارنامه بی نظیری از خود ارائه کرده است .

اگر سپاه نبود نه تنها نظام نبود که اسلام هم نبود

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه شهرستان ملکشاهی ضمن دعوت عموم مردم و مسئولین به رعایت تقوای الهی و اشاره به اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت سیدالشهداء علیه السلام و روز پاسدار بیان کرد :سوم شعبان که میلاد با سعادت و سرور سید الشهداء علیه السلام است به روز پاسدار و گرامیداشت پاسداران سرافراز کشورمان نامگذاری شده است.
 امینی گفت: تناسب بین میلاد آن حضرت و روز پاسدار اینست که حضرت سیدالشهداء بزرگترین پاسدار مکتب حقه اسلام و شیعه بودند.
 وی عنوان کرد:سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، و نبرد علیه تکفیری ها، و جنگ نرم و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب کارنامه بی نظیری از خود ارائه کرده است و اگر سپاه نبود نه تنها نظام نبود که اسلام هم نبود.

  امام جمعه شهرستان ملکشاهی افزود :به برکت رشادت های پاسداران سرافراز کشور عزیز ما، از هر گونه ای آسیبی مصون مانده است و به همین دلیل است که دشمن مرتب به دنبال تضعیف این نهاد انقلابی مقدس بوده است سپاه پاسداران در طول انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی، و نبرد علیه تکفیری ها، و جنگ نرم و دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب کارنامه بی نظیری از خود ارائه کرده است و اگر سپاه نبود نه تنها نظام نبود که اسلام هم نبود.

عزم استاندار محترم استان و مسئولین عزیز در رفع محرمیت از ملکشاهی

   امام جمعه شهرستان ملکشاهی بیان کرد:عزم استاندار محترم استان و مسئولین عزیز در رفع محرمیت از ملکشاهی و ایجاد اشتغال جدی است و این روحیه، همان روحیه ای است که مردم را به نظام اسلامی امیدوار می کند و دشمن را ناامید می نماید.




انتهای پیام/با

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اساسی ترین نهاد انقلابی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.