مدیر اداره ورزش وجوانان نهاوند خبر داد:

۲۰ کیلومتر مراسم روپایی به مناسبت روز پاسدار+عکس

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوندگفت: به مناسبت روز پاسدار و ولادت حضرت امام حسین (ع) و به یاد و خاطره شهید مدافع وطن مراسم روپایی با توپ به مسافت ۲۰ کیلومتر در نهاوند انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محرم روزبه اظهارداشت: مراسم روپایی به مسافت۲۰کیلومترتوسط سعید مومیوند رکو‌رددار روپایی کشور به مناسبت روز پاسدار و گرامیداشت یاد و خاطره پاسدار شهید احمد شوهانی از محل گلزار شهدای شهربرزول زادگاه این شهید تا محل گلزار شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند انجام شد.

وی گفت: سعيد موميوند ورزشكار با اخلاق و صاحب ركورد هيئت ورزش هاى همگانى حركات حمل توپ روى پا معروف به روپایی زدن را از محل گلزار شهدای شهر برزول آغاز کرد ودر گلزار شهدای گروه ابوذر به کار خود پایان داد.

روزبه افزود: مومیوند به همراه مردم و ورزشکاران و تماشاچیان این کار را در مدت زمان ٤ ساعت و ٤٠ دقيقه تا گلزار شهداى گروه ابوذر شهرستان نهاوند و به یاد همه شهدای ورزشکار و پاسدار و دیگر شهدای انقلاب اسلامی انجام داد.

مدیر اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای بیش از ۵۲ ورزشکار شهید در عرصه های مختلف می باشد که تاکنون شناسایی و معرفی شده اند.

انتهای پیام/ب

مراسم روپایی به مناسبت روز پاسدار در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.