تکاپو برای برگزاری همایش نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در خمین

جلسه هماهنگی برگزاری همایش نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در شهرستان خمین

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛جلسه هماهنگی برگزاری همایش نقش حضرت امام (ره) در دفاع مقدس درسالن جلسات فرمانداری شهرستان خمین برگزار شد.

مباحث امام خمینی (ره) و جهاد و شهادت در دفاع مقدس، مبانی اجتهادی و فقهی فرماندهی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، امام خمینی (ره) و وظیفه گرایی در دفاع مقدس، امام خمینی (ره) و بسیج مردمی در دفاع مقدس، امام خمینی (ره) و نقش آفرینی اقلیت‌های دینی در دفاع مقدس، نقش روحانیت، رهبریمعظم انقلاب و شورای عالی دفاع در دفاع مقدس و... از جمله مهم‌ترین محور‌های این جلسه بود.

در این جلسه رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مدیریت حضرت امام (ره) در دوران دفاع مقدس گفت:: حضرت امام خمینی (ره) فردی حرفه‌ای در جنگ روانی بود و در زمانی که همه دنیا ایران را در جنگ شکست خورده می‌دانستند توازن را به سمت ایران برگرداند و جنگ را مدیریت کرد.

امام خمینی (ره) برای بسیجیان و رزمندگان حکم روح و جان را داشت

رضایی افزود: حضرت امام خمینی (ره) برای بسیجیان و رزمندگان حکم روح و جان را داشت و با هدایتگری داهیانه خود بستر را برای پیروزی‌های پی در پی در جنگ فراهم نمود.

طهرانی سرپرست فرمانداری خمین هم گفت: دشمنان قسم خورده نظام پس از مایوس شدن از جنگ فیزیکی علیه ایران سناریو‌های متعددی را برای تهدید ایران و تخریب کشور از درون به کار گرفته اند که تحریم‌های های اقتصادی و تهاجم فرهنگی بویژه از طریق شبکه‌های اجتماعی از جمله این موارد است

طهرانی افزود: دشمن با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و قصد براندازی نظام را دارد که برای مقابله با این حربه دشمن باید بصیرت داشته باشیم و ضمن اتحاد و همدلی و پرهیز از تفرقه در جهت حفظ اقتدار نظام اسلامی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.