تسلیت وزیر علوم درپی درگذشت دو دانشجوی دانشگاه دامغان در حادثه گلوگاه

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در پیامی سانحه واژگونی خودروی حامل دانشجویان دانشگاه دامغان که منجر به درگذشت 2 دانشجوی این دانشگاه شد را تسلیت گفت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام وزیر به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر عبدالعلی بصیری رییس محترم دانشگاه دامغان سانحه بسیار تلخ واژگونی مینی بوس حامل دانشجویان عزیز رشته زمین شناسی آن دانشگاه که در راه تحصیل علم عازم بازدید بوده اند و با کمال تأسف منجر به مصدومیت و جان باختن دو تن از آنان شده است، باعث تأثر فراوان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده این عزیزان، این ضایعه را به جنابعالی، همکاران و کلیه دانشجویان ارجمند دانشگاه دامغان تسلیت می‌گویم و از درگاه پروردگار یکتا بهبودی کامل مصدومان و آمرزش دانشجوی درگذشته را مسئلت دارم.
منصور غلامی - وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری

وزیرعلوم همچنین آقای غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری را مأمور کرد تا با مشارکت هیات رییسه دانشگاه دامغان ، ضمن حضور و بررسی دلایل و پیامدهای سانحه ، پیگیری لازم برای رفع نیاز حادثه دیدگان را مدیریت و در اسرع وقت گزارش کنند.

مینی بوس حامل دانشجویان رشته زمین شناسی دانشگاه دامغان حوالی ساعت 14 جمعه در جاده گلوگاه نرسیده به پاسگاه پیته نو واژگون شد.
در این حادثه علی خاکباز و احسان چیت ساز ، دو دانشجوی رشته زمین شناسی این دانشگاه که از نیشابور و دامغان بودند ، جان باختند و مصدومان در بیمارستان های بهشهر و گلوگاه بستری اند.

انتهای پیام / گ

علی خاکباز و احسان چیت ساز ، دو دانشجوی جان باخته در حادثه واژگونی خودروی حامل دانشجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار