شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئله نفوذ جدی است/اگر نفوذی‌ها رخنه کنند موجب اشتباه در تصمیم‌گیری می‌شوند

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: خطر نفوذ جدی است و باید همه از جمله مردم و مسئولان مراقب باشند.

/مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به ابعاد جنگ روانی دشمن در بحث نفوذ، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دشمنانی همچون آمریکای جهانخوار و رژیم نامشروع صهیونیستی دارد و آنان اعلام کرده‌اند که ایران مانع از زیاده خواهی‌ شان در منطقه است.

وی ادامه داد: بنابراین این دشمنان قسم خورده برای ضربه زدن به کشورمان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه، گفت: آمریکا، انگلیس و هم پیمانان آنان مقاومت ملت‌ها را بر نمی‌تابند و برای مقابله با ایران که یکی از محورهای مهم مقاومت است، از نفوذ استفاده می‌کنند.

شاکری با تاکید بر اینکه مسئله نفوذ به صورت جدی در دستور کار انگلیس و آمریکاست، گفت: نفوذی‌ها بعضا اطلاعات کشور را به سرقت می‌برند و حتی در چند وقت اخیر هم شاهد دستگیری تعدادی جاسوس و محاکمه آنان بودیم.

وی اضافه کرد: خطر نفوذ جدی است و باید همه از جمله مردم و مسئولان مراقب باشند. اگر نفوذی‌ها در دستگاهی رخنه کنند، می‌توانند موجب تصمیم گیری اشتباه شوند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اظهار کرد: مثلا در مورد برجام دیدیم که دری اصفهانی وارد شد و در جلسات محرمانه حضور یافت و اطلاعاتی را به دشمنان داد.

شاکری با اشاره به ابعاد فعالیت نفوذی‌ها بر ضد امنیت ملی، اقتصادی، فرهنگی و.. کشور، تصریح کرد: بضعا می‌بینیم که صداهایی که از کاخ سفید به گوش می‌رسد در داخل هم از عده‌ای شنیده می‌شود.

وی تصریح کرد: مسئله نفوذ امری مستمر است و در گذشته به شکلی وجود داشته است. امروز هم به شکل دیگری انجام می‌شود و روش‌های نفوذ نسبت به گذشته تغییر کرده‌ که باید در این زمینه دستگاه‌های مربوطه بررسی جامعی انجام دهند.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ادامه داد: بعضا نفوذی‌ها در قالب شرکت‌های ساختگی مهندسی، محیط زیستی، فرهنگی و...  هم وارد می شوند و ارتباطاتشان با خارجی‌ها هم از راه تلگرام و شبکه‌های این چنینی انجام می‌شود.

شاکری با تاکید بر اینکه وزارت اطلاعات به عنوان چشم بیدار کشور در زمینه جلوگیری از نفوذ نقش مهمی دارد، خاطر نشان کرد: کشورمان به صورت جدی در سیبل اطلاعاتی غرب قرار دارد و همگان باید در این مورد هشیاری خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بله جدی هست حق با شماست من هم با نظر شما موافقم
آخرین اخبار