فرماندار گرمسار مطرح کرد;

اشتغال مهم ‌ترین دغدغه دولت برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی

فرماندار گرمسار گفت: اشتغال، مهم‌ترین دغدغه دولت برای فارغ اتحصیلان دانشگاهی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داریوش طاهری فرماندار گرمسار با بیان اینکه دانشگاه‌های منطقه باید در مسائل مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و اشتغال فعالیت کنند، گفت: دانشگاه‌ ها بهترین ظرفیت برای ایجاد توسعه پایدار در منطقه هستند و 24 هزار دانشجو در 100 رشته مختلف در شهرستان گرمسار در حال تحصیل هستند که این امر نقش مؤثری در ایجاد اشتغال و سر ریز جمعیت کلان ‌شهر تهران به این شهرستان است.

وی در ادامه افزود: دانشگاه آزاد گرمسار با هیئت‌علمی و امکانات مناسب در حال خدمت‌ رسانی به دانشجویان است و جذب دانشجویان بومی در این رشته‌ها در اولویت قرار دارد. سه رشته پیراپزشکی پرستاری ، اتاق عمل و صنایع غذایی کنترل کیفی به دانشگاه آزاد گرمسار جذب ‌شده است.

450 نفرهیئت‌علمی تمام ‌وقت در دانشگاه‌های گرمسار در حال خدمت ‌رسانی هستند

طاهری تصریح کرد :450 نفرهیئت‌علمی تمام ‌وقت در دانشگاه‌های گرمسار در حال خدمت ‌رسانی هستند و ارتباط مؤثر دانشگاه‌ها با صنعت باید در اولویت نخست مسئولان دانشگاهی قرار گیرد. باید بتوانیم رشته‌های کاربردی را در دانشگاه‌های منطقه استقرار دهیم و افزایش رشته‌های تحصیلی با توجه به نیاز بازار کار امروز، آموزش عالی  این شهرستان را برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای نزدیک‌تر می‌کند.

فرماندار گرمسار اضافه کرد: تأمین زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌ شهرستان و تحقق شعار سال و فرهنگ‌سازی آن در جامعه امروز به‌ویژه قشر دانشجویان در اولویت فرمانداری گرمسار قرار دارد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.