مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان؛

پیگیری قضایی حادثه تیراندازی به محیط بانان دزفول

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان از پیگیری قضایی حادثه تیراندازی به محیط بانان پارک ملی دز تا شناسایی و دستگیری عوامل آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمدرضا لاهیجان زاده، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در حاشیه عیادت از 3 نفر محیط بان بستری در بیمارستان نظام مافی شوش که صبح امروز بر اثر شلیک گلوله جنگی از سوی یک صیاد متخلف دچار مصدومیت شدند اظهار داشت: پیگیری قضایی برای شناسایی و دستگیری صیاد متخلف از سوی سازمان محیط زیست خوزستان و مراجع قضایی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حال محیط بانان مصدوم رضایت بخش است بیان کرد: 2 نفر از محیط بانان از ناحیه بازو و دست مصدوم شده و آسیب آن ها کمتر است، اما نفر سوم که از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته، نیاز به جراحی دارد.

لاهیجان زاده در ادامه اذعان داشت: هر 3 محیط بان برای ادامه درمان از بیمارستان نظام مافی شوش به بیمارستان دزفول منتقل شدند و در صورت نیاز به ادامه درمان به بیمارستان های اهواز یا تهران انتقال داده می شوند.

گفتنی است؛ صیاد متخلف ماهی بعد از شلیک به سمت محیط بانان بوسیله قایق از محل متواری شده اند اما سرنخ هایی از آن بدست آمده است.

انتهای پیام/گ

حادثه تیراندازی از سوی مراجع  قضایی پیگیری می شود

برچسب ها: حوادث ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.