لزوم برخورد قاطع با عاملان هنجار شکنی اخیر در مشهد

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: هر جامعه‌ای دارای، سنت‌ها و هنجار‌هایی است که شکستن این هنجار‌ها و مبارزه با آن‌ها، به منزله جنگ علیه کل آن جامعه است .

لزوم برخورد قاطع با عاملان هنجار شکنی اخیر در مشهدآیت الله اراکی درحاشیه نشست تخصصی رویش فرهنگ در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد با اشاره به اتفاق‌های رخ داده در یکی از مراکز تجاری مشهد افزود: جامعه ایران، جامعه‌ای دینی و اسلامی است و در راه دین و اسلام فداکاری‌های بسیاری داشته و صد‌ها هزار شهید در راه‌های آرمان‌های اسلامی خود فدا کرده است.

وی گفت: خانواده‌های شهدا انتظار دارند که راه این شهدا در جامعه دنبال شود و یکی از مهم‌ترین این اهداف محفوظ ماندن ارزش‌های اسلامی در جامعه است .

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: حمله به ارزش‌ها و هنجار‌های اسلامی ما از هجوم به خاک کشورمان خطرناک‌تر و مهم‌تر است، ما کسانی که به هنجار‌های اسلامی ما هجوم می‌آورند مانند صدام که یک مهاجم به خاک و مرزمان بود، محکوم می‌کنیم.

آیت الله اراکی گفت: از نهاد‌های فعال فرهنگی و ارگان‌های کارآمدمان انتظار داریم که در مقابل این هجوم‌ها بایستند و مهاجمان هنجار شکن را در جای خود بنشانند. نهاد‌های ما موظف هستند که از هویت جامعه اسلا می‌ ما حراست کنند و حراست از این ارزش‌ها از حراست از مرز‌ها و خاک مهم‌تر است.
 
انتها پیام//م. ن

برخورد قاطع با هنجر شکنان اخیر مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.