علما و روحانیون باید به سلاح علم مجهز باشند

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: علما و روحانیون باید به سلاح علم مجهز باشند و با جدیت به در مسیر علم آموزی و یادگیری علوم روز قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان داشت: باید بیش از گذشته به نقش و جایگاه علما در توسعه گفتمان اسلام و انقلاب توجه کنند چرا که علما مرزداران ایران اسلامی در عرصه جبهه های فرهنگی و هجمه‌های دشمن هستند.

وی افزود: روحانیون و علما در عرصه نبرد علیه دشمن و دفاع از جبهه‌های فرهنگی کشور در تمامی حوزه‌ها و عرصه‌ها نقش و جایگاهی مهم و والا دارند و دشمن با حرکت در عرصه جبهه فرهنگی به دنبال آسیب به کشور و انقلاب است و به همین جهت ما باید با استفاده از علم، آموزه فرهنگی موجود کشور و ظرفیت‌های ایران اسلامی را شکوفا و حرکت کشور در مسیر توسعه فرهنگی و گفتمان انقلاب را بیش از گذشته شتاب بخشیم.

موسوی جزایری عنوان کرد: علما و فقها مرزداران حریم اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی هستند و بین شیطان و مسیر الهی را در جامعه مشخص و در جبهه فرهنگی به نبرد علیه دشمن می‌پردازند و سعی بر شکست آنان و تعالی و پیروزی ارزش‌های اسلامی ما در جامعه به بهترین شکل و نحو ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها دارند.

وی گفت: پاسداران مدافعان و سربازان ایران اسلامی در عرصه نبرد علیه دشمن در حوزه‌های مختلف داخلی و خارجی هستند و همواره با افتخار رشادت‌های گسترده‌ای را ثبت و نام خود را در تاریخ و تقویم انقلاب ماندگار کرده‌اند.

انتهای پیام/م

علما و فقها مرزداران حریم اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.